וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין: נפגשתי עם בנט - יש אפשרות לשיתוף פעולה בבחירות

1.6.2019 / 0:50

יו"ר זהות אמר כי הוא לא ישלול חיבורים בימין לקראת הבחירות כדי להקים בלוק טכני. "קורא לכל אחד הרואה עצמו חלק ממחנה החירות להעמיד עצמו לבחירת הציבור בצורה של פריימריז פתוחים", הצהיר. גם בעוצמה יהודית אמרו: "נעשה הכל לטובת חיבור גדול"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם

יו"ר זהות משה פייגלין אמר אמש (שבת) כי הוא נפגש עם יו"ר הימין החדש, שר החינוך נפתלי בנט, ולא שלל חיבור בין מפלגתו למפלגות אחרות לקראת בחירות שיתקיימו בספטמבר. "כפי שפורסם, אכן התקיימה פגישה ביני לבין נפתלי בנט", אמר פייגלין. "הפגישה הייתה ארוכה וחיובית ובהחלט נראה כי יש בסיס להמשך בדיקת האפשרות לשיתוף פעולה בבחירות הקרובות".

הוא הצהיר כי "לאחר ההפסד בבחירות ולאור הפקת הלקחים המעמיקה שקיימנו חשוב לנו להדגיש כי מפלגת זהות אכן פתוחה לחיבורים פוליטיים, אך חיבורים אלו ייעשו רק עם מפלגות שחולקות עמנו את אותם ערכים ויש לנו מכנה משותף מספק עמן. השלם צריך להיות גדול מסכום חלקיו ולא קטן ממנו".

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
בין מס' 1 לאגף 10: במאמץ להפוך משפיט לשליט - לכל אחד יש מחיר
רוסו על אפשרות החבירה למפלגה אחרת: "לא פוסל כרגע שום דבר"
מבן גוריון ועד לבני: הרכבות הממשלה שהסתבכו לאורך ההיסטוריה

משה פייגלין, במהלך כינוס פעילי המפלגה אחרי תוצאות המדגם ברמת גן 10 באפריל 2019. ניב אהרונסון
משה פייגלין במהלך כינוס פעילי זהות/ניב אהרונסון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפתלי בנט בטקס פרס ישראל, החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייגלין קרא לחיבורים נוספים בימין לכדי בלוק טכני שירוץ ברשימה מאוחדת בבחירות הקרובות, שלדבריו תיקבע בפריימריז. "אני קורא לשרים בנט ושקד העומדים בראשות הימין החדש ולכל אחד ואחת הרואים עצמם חלק ממחנה החירות להעמיד עצמם לבחירת הציבור, בצורה של פריימריז פתוחים בהם יכלו להשתתף כלל אזרחי ישראל, והם אשר יקבעו מי יעמוד בראש רשימת מחנה החירות - ולאחריו תתבצע חלוקה הוגנת ושקופה בין המפלגות שירוצו יחד כבלוק טכני", אמר.

בתוך כך, גם עו"ד איתמר בן גביר מ"עוצמה יהודית" אמר לפעילים כי "תמיד היינו בעד חיבור בבלוק טכני ושיתוף הפעולה הוא חשוב ומבחינת עוצמה נעשה הכל כדי שבבחירות הקרובות יהיה חיבור גדול עם גורמים שונים שרואים איתנו עין בעין את המאבק על שלמות ארץ ישראל ועם ישראל לפי תורת ישראל".

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את אחד החשודים במעורבות בפיגוע שבו נהרגה עאישה א-ראבי, 6 בינואר 2019. ניב אהרונסון
"תמיד היינו בעד חיבור בבלוק טכני". איתמר בן גביר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully