וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ עיסאווי פריג' ומוסי רז יתמודדו יחד על ראשות מרצ

12.6.2019 / 21:02

השניים נפגשו הערב עם פעילים במפלגה והחליטו להתמודד על ראשותה במסגרת הנהגה יהודית-ערבית משותפת. הם יתמודדו מול יושבת הראש המכהנת זנדברג וכן מול העיתונאי ניצן הורוביץ. "עלינו להעצים את השותפות בדמות בניית שמאל ערבי-יהודי חזק ומשפיע"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניר חן

ח"כ עיסאווי פריג' וח"כ לשעבר מוסי רז יתמודדו על ראשות מרצ במסגרת הנהגה יהודית-ערבית משותפת - כך הוחלט במפגש שהשניים קיימו הערב (רביעי) עם פעילים במפלגה. פריג' ורז מצטרפים בכך לח"כ תמר זנדברג וח"כ לשעבר ניצן הורוביץ שצפויים להתמודד גם הם על ראשות המפלגה. ביום ראשון תתכנס ועידת מרצ כדי להכריע על אופן הבחירות של ראש המפלגה והרשימה, ופריג' ורז צפויים להעלות הצעת החלטה לקביעת הנהגה יהודית-ערבית משותפת.

"השמאל הישראלי זקוק לתקווה בדמות שותפות יהודית-ערבית אמיתית", כתב פריג' בפייסבוק. "הציבור הערבי נתן בבחירות האחרונות אמון במרצ וכעת עלינו להעצים את השותפות בדמות בניית שמאל ערבי-יהודי חזק ומשפיע. רצים יחד להנהגת מרצ כדי לבנות שותפות ולהציע תקווה".

בחירות 2019, מועד ב' - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
לאחר שנתיים: גבאי הודיע על פרישה ממפלגת העבודה
מגרש צפוף מול יציע קטן: הפיצול בימין עלול להסתיים בהתרסקות
גנץ ליועמ"ש: הפסק את ריקוד הבריחה המושחת של נתניהו

חכ עיסאווי פריג וחכ לשעבר מוסי רז החליטו להתמודד על ראשות מרצ במסגרת הנהגה יהודית ערבית-משותפת, 12 ביוני 2019. הפייסבוק של עיסאווי, אתר רשמי
ירוצו במסגרת הנגה יהודית-ערבית משותפת. רז ופריג'/אתר רשמי, הפייסבוק של עיסאווי

רז אמר כי "מרצ בראשותנו תהיה בשורה לאזרחי ישראל הערבים והיהודים.יש ציבור גדול שמייחל לשותפות הזו, ציבור שיוכל לחזק את מרצ ואיתה את השמאל הישראלי כולו ולתת תקווה לאזרחי ישראל מול מדיניות ההסתה של נתניהו".

השניים יתמודדו מול היו"ר המכהנת של המפלגה, תמר זנדברג, שנבחרה לתפקיד במרץ 2018 והובילה את המפלגה בבחירות האחרונות. בנוסף אליה, ביום שני השבוע הודיע חבר הכנסת לשעבר והעיתונאי ניצן הורוביץ כי גם הוא יתמודד לראשות מרצ. הורוביץ, בן 54, כיהן כחבר כנסת למשך שתי קדנציות וכיום הוא משמש יו"ר תנועת ישראל חופשית. על פי ההערכה, בוועידה שתתכנס ביום ראשון יקדם הורוביץ את קיום הבחירות בקרב אלף צירי הוועידה ולא בפריימריז, כפי שהיה בבחירתה של זנדברג בשנה שעברה. הוועידה תצטרך להכריע גם בדבר קיום פריימריז או בחירות בוועידה לרשימה או להקפיא את הרשימה כפי שהייתה בבחירות לכנסת ה-21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully