וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ על כחול לבן: "אין יום שאנחנו לא מתווכחים בינינו, זה קשה"

28.6.2019 / 15:09

בשיחה סגורה עם תושבי עוטף עזה הודה יו"ר כחול לבן כי במפלגתו קיימות מחלוקות וכי הדבר מקשה על התנהלותה. "זה לא נעים וזאת לא משימה קלה", אמר. "ככה זה כשאתה מקים מפלגת שלטון בזמן קצר - מקווה שנהיה מפלגה אחת"

ביטחון שער הנגב; חדשות ערוץ 12

המועמד לראשות הממשלה ויו"ר כחול לבן, חבר הכנסת בני גנץ, סייר היום (שישי) בדרום סמוך לכפר עזה ונפגש עם חקלאים במקום ששדותיהם נשרפו. הוא מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הסכם הרגיעה מול חמאס, למרות השריפות. בהמשך, בשיחה סגורה עם תושבי המקום אמר כי בכחול לבן יש מגוון של חברים דבר שמייצר ויכוחים ופערים בתוך המפלגה.

ברקע השמועות על חילוקי דעות בתוך המפלגה בין מספר שתיים ח"כ יאיר לפיד ומספר שלוש ח"כ משה יעלון, אמר גנץ כי תל"ם, סיעתו של יעלון, היא מפלגה ימנית יותר בעוד שמנגד - ח"כ אלון שוסטר שכיהן בעבר כראש המועצה אזורית שער הנגב, נמצא בשמאל. "במפלגה יש לנו את כולם. אין יום שאנחנו לא מתווכחים בינינו. זה קשה, זה לא נעים וזאת לא משימה קלה", הבהיר גנץ. "ככה זה כשאתה מקים מפלגת שלטון בזמן קצר. אני מקווה שאנחנו נהיה מפלגת אחת", אמר. לדבריו, כחול לבן הצליחה בזמן קצר להשיג 35 מנדטים בבחירות הקודמות בשל כך ש"נתניהו היה סחיט כי לא היינו בלופ של המשא ומתן".

בחירות 2019, מועד ב' - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
למרות הרגיעה - שריפות מבלונים בעוטף; גנץ: "כך לא מייצרים הרתעה"
גנץ: "נתניהו לחץ על כפתור פיזור הכנסת - ואין דרך חזרה"

יו"ר כחול לבן, בני גנץ במהלך מסע"ת של מפלגת כחול לבן 26 ביוני 2019. דרור עינב, אתר רשמי
גנץ, אתמול/אתר רשמי, דרור עינב

על המו"מ הקואליציוני טען עוד גנץ כי נתניהו דן בנושא פסקת החסינות ובחוק ההתגברות בניגוד להבטחותיו. "כשאתה מתחיל לשחק עם הדמוקרטיה אתה לא יודע איך זה נגמר. ירדה מסכת הפורים של נתניהו שאמר שהוא לא עוסק בהתגברות ובחסינות ועסק בהם. אנחנו הוצאנו לכיכר אנשים, הסרנו את המסכה של ביבי ואז מרצ העבודה וברק שעוד מעט יתקפו אותנו הצטרפו".

עוד באותו נושא

למרות הרגיעה - שריפות מבלונים בעוטף; גנץ: "כך לא מייצרים הרתעה"

לכתבה המלאה

גנץ סירב להצעת אדלשטיין לדון ביוזמה לביטול הבחירות

על העברת הכסף הקטארי לחמאס אמר גנץ כי "כסף מסומן במזוודות זה לא מקובל, זה מאפיה. באתי לקונצרט שלום פה ופתאום הפכתי לשותף של חמאס אלוהים ישמור". הוא המשיך לתקוף את נתניהו ואמר כי "ראש ממשלה לא משקיע בחינוך ותראו איך הידרדרנו. אם נולדת במדינת תל אביב מצבך טוב, אם נולדת פה אז מצבך לא רע ואם נולדת קצת רחוק מפה מצבך לא משהו בכלל. את נתניהו מעניין רק נתניהו".

ברקע היוזמה לביטול הבחירות פסל יו"ר כחול לבן את האפשרות של ביטול החוק לפיזור הכנסת. הוא האשים את נתניהו על כך שהוא "שוב מוליך שולל את אזרחי ישראל". זאת, בעקבות הודעתו של האחרון שלשום כי הוא שוקל "בכובד ראש" את הצעתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

למרות דבריו אלה פנה שלשום יו"ר הכנסת אל יו"ר כחול לבן וניסה לזמן אותו לפגישה כדי לדון ביוזמת הליכוד לביטול הבחירות, אך גנץ הבהיר כי ביטול הבחירות לא על הפרק והפגישה מעולם לא נקבעה. גורמים בכחול לבן הסבירו כי גנץ לא היה מסרב להזמנה רשמית של יו"ר הכנסת, אך הדגישו כי הוא לא מוכן לדון בביטול הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully