וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממרצ לישראל דמוקרטית: אבי בוסקילה מצטרף למפלגתו של אהוד ברק

14.7.2019 / 20:15

בוסקילה התמודד בשנה שעברה על ראשות מרצ מול ח"כ זנדברג אך נבחר במקום לא ריאלי ברשימה בבחירות הקודמות. ""זוהי לא עוד מערכת בחירות, אלא החלטה גורלית על דמותה של מדינת ישראל", אמר

אהוד ברק בראיון לטל שלו ויקי אדמקר באולפן וואלה/צילום סטילס: ראובן קסטרו, עורכת תוכן: סיגל סיריוס, עורך ווידאו: ניר חן, גרפיקה: אביחי ברוך

אבי בוסקילה מצטרף הערב (ראשון) למפלגתו של אהוד ברק "ישראל דמוקרטית". בוסקילה התמודד בשנה שעברה על ראשות מפלגת מרצ מול ח"כ תמר זנדברג אך נבחר במקום לא ריאלי ברשימה בבחירות הקודמות והפעם לא התמודד על מקום ברשימת המפלגה.

"אני נרגש וגאה להצטרף למאבק להצלת הדמוקרטיה הישראלית", אמר בוסקילה על הצטרפותו. "זוהי לא עוד מערכת בחירות, אלא החלטה גורלית על דמותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. בימים האלה כשנתניהו ושליחו ממשיכים לקרוע את החברה הישראלית בשביל לקושש קולות, אנו מציעים דרך אחרת, דרך של שותפות וחיבור מחדש של החברה הישראלית".

בוסקילה, הוא מהדמויות הבולטות בשמאל הישראלי בעשור האחרון. הוא נולד וגדל במושב משמר הירדן, בעת ששימש מ"מ חטיבת הנח"ל, השתלט בוסקילה על נעם פרידמן, חייל צה"ל שפתח בירי לעבר אזרחים ערבים בחברון ופצע כשבעה אנשים. בוסקילה כיהן כמנכ"ל תנועת "שלום עכשיו", והוא פעיל בולט בקהילת הלהט"ב.

אבי בוסקילה 1 בנובמבר 2017. יותם רונן
"אני נרגש וגאה להצטרף למאבק להצלת הדמוקרטיה הישראלית". בוסקילה/יותם רונן

מוקדם יותר הבוקר פרסמה "ישראל דמוקרטית" רשימת התחייבויות בפני הציבור כחלק מקמפיין המפלגה. בהודעתה נכתב כי "ההתחייבויות מכסות את תחומי החיים העיקריים שבהם נדרשת פעולה מידית של הממשלה, על מנת לשנות את חייהם של אזרחי ישראל". רשימת התחייבויות "ישראל דמוקרטית" מצטרפת להתחייבותה לבטל בתוך שנה את חוק הגיוס הקיים ולהוציא את הציבור החרדי לשוק העבודה.

"אנחנו מתחייבים תוך שנתיים לחוקק חוקה לישראל ברוח ערכי הכרזת העצמאות. אנחנו מתחייבים תוך שנתיים לקבוע גבול לישראל, שיבטיח קודם כל ביטחון ורוב יהודי מוצק לדורות. אנחנו מתחייבים להיות הנהגה בשירות האזרחים. אנחנו מתחייבים לחינוך חינם מגיל אפס. לאפס תורים בחדרי המיון. להורדה של 20% ביוקר המחייה. אנחנו נגיד כן ליהדות, לא לכפייה דתית. אנחנו מתחייבים לביטול ההדתה במערכת החינוך, להסדרת נישואים אזרחיים תוך שנה ולתחבורה ציבורית בשבת", אמר ברק בסרטון שהפיצה המפלגה תחת קמפיין "ישראל דמוקרטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully