וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: נדאג לתקוף את בית המשפט אם צריך; נתניהו: תתרחקו מזה

15.7.2019 / 22:53

בשיחה שקיים עם בכירי המפלגה הורה רה"מ להתרחק מעיסוק במעמד בית המשפט, בטענה כי הוא ממריץ את יריביו. בפגישה הדגיש נתניהו כי יש להוריד מסדר היום את חוק החסינות ושוחח על ניסיונות האיחוד בימין הדתי. "מבקש מכם לנצור כל עיסוק בדבר הזה, תשאירו את זה לי"

עריכה: טל רזניק

בליכוד מתניעים את קמפיין הבחירות - כל הפרטים

  • נתניהו דן עם בכירי הליכוד בסוגיות העיקריות בקמפיין
  • רה"מ הורה להתרחק מעיסוק במעמד ביהמ"ש והחסינות
  • אוחנה: "אם צריך לתקוף את בית המשפט - נדאג לזה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שני) פגישת התייעצות עם שרים וחברי כנסת בליכוד בה נידונו הסוגיות העיקריות בקמפיין הבחירות. במהלך השיחה נתניהו הורה לבכירי המפלגה להתרחק מעיסוק בנושאי מעמד בית המשפט בטענה שזה ממריץ את יריביו ואת המחנה הנגדי, והדגיש כי יש להוריד מסדר היום גם את נושא חוק החסינות.

לדברי גורמים שהשתתפו בדיון, שר המשפטים אמיר אוחנה אמר לנתניהו: "אם צריך שהאג'נדה תהיה לתקוף את בית המשפט - נדאג לזה. אני יודע איך לעשות את זה". ראש הממשלה, כך לדברי משתתפים בדיון, ענה לו כי "זה בדיוק מה שלא צריך לעשות" והוסיף שדווקא צריך לרכך את המסרים ולשמור על כבוד בית המשפט. הוא הוסיף כי "כל השיח על חוק החסינות והארדואניזציה - תתרחקו מזה".

עוד בוואלה!

"אתם פאתטים": ההשתלחות של רון קובי בבכירי משרד הפנים

לכתבה המלאה
ישיבת ממשלה, 14 ביולי 2019. ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג, אתר רשמי
"בדיוק מה שלא צריך לעשות". נתניהו/אתר רשמי, ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג

לגבי חוק החסינות, נתניהו הכחיש שוב כי התכוון לקדם שינוי בחוק. "יש חוק קיים. הוא טוב. אין סיבה לשנות אותו", אמר והדגיש שהשיח בסוגיות הללו ממריץ ומחזק את יריביו הפוליטיים. ראש הממשלה גם הנחה את חברי הליכוד להתרחק משיח על "מדינת הלכה": "אמרתי ואומר זאת שוב - ישראל לא תהיה מדינת הלכה".

ישיבת ממשלה, 14 ביולי 2019. ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג, אתר רשמי
"אם צריך שהאג'נדה תהיה לתקוף את בית המשפט - נדאג לזה". אוחנה/אתר רשמי, ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג

נושא נוסף שעלה בפגישה, בה השתתפו השרים אוחנה, יואב גלנט, יובל שטייניץ, אופיר אקוניס, אלי כהן, סגנית השר ציפי חוטובלי וחברי הכנסת אבי דיכטר ודוד ביטן, היה ניסיונות האיחוד במפלגות הימין הדתי. נתניהו אמר למשתתפים כי לפי הסקרים האחרונים נראה כי עדיף שירוצו שתי מפלגות - הימין החדש, שתפנה לקהל רך ואיחוד מפלגות הימין שיפנה לציבור החרד"לי. עם זאת הדגיש כי הוא מתכוון לקיים עוד בדיקות וסקרי עומק בנושא. נתניהו ביקש משרי הליכוד לא לעסוק ולהימנע מהתבטאויות בסוגיה. "תעזבו את זה - מבקש מכם לנצור כל עיסוק ודיבור בדבר הזה. תשאירו את זה לי".

אוחנה מסר בתגובה: "שקר וכזב. הדברים שמיוחסים לי לא נאמרו".

(עדכון ראשון: 21:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully