וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: יש עסקה סגורה בין נתניהו לעמיר פרץ; העבודה: "שקרים"

יו"ר ישראל ביתנו הזהיר מחיבור בין הליכוד למפלגת העבודה לאחר הבחירות בתמורה לתמיכת ראש הממשלה בפרץ לתפקיד נשיא המדינה. "שני הצדדים יכולים להכחיש, אבל כל בר דעת מבין שמדובר בריקוד טנגו לוהט של השניים". בעבודה טענו: "לא ננהל מו"מ עם נתניהו"

עריכה: ניב מעוז

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום (חמישי) כי "הקשבתי בקשב רב לדבריהם של עמיר פרץ ודוד ביטן בימים האחרונים. ברור לי מעל ומעבר לכל ספק שיש עסקה סגורה בין נתניהו לעמיר פרץ על הצטרפות מפלגת העבודה לקואליציית הלכה של נתניהו מיד לאחר הבחירות". ליברמן כתב בחשבון הפייסבוק כי "התמורה היא תמיכתו של נתניהו בעמיר פרץ בהתמודדות לנשיאות. שני הצדדים יכולים להכחיש את דבר העסקה מהיום עד ה-17 בספטמבר, אבל כל בר דעת שרואה את ההתנהלות של הצדדים ומקשיב למוזיקה של הדברים מבין שבמקרה הנ"ל מדובר בריקוד טנגו לוהט של השניים".

ממפלגת העבודה-גשר נמסר בעקבות דבריו של יו"ר ישראל ביתנו כי "ליברמן הוא המומחה מספר אחת לעסקאות אפלות. לא נשב עם נתניהו ולא ננהל מו"מ עם נתניהו. נקודה. ברור לחלוטין שגם ליברמן וגם נתניהו רואים את מגמת הזרימה של אנשי ימין לעבודה גשר. היה ראוי למלבין של נתניהו לאורך כל השנים שיצתנע קצת, אבל הוא המומחה לקומבינות ולעסקאות מפוקפקות ולכן הוא ממציא מעשיות שלא היו ולא נבראו. אם נחליט על עסקאות כאלה נדע לפנות למומחה מספר אחד לעסקאות אפלות. הציבור יודע למי להאמין והוא מאמין לנו ולא לשקרים של ליברמן. מציעים לליברמן להסתכל על הדבשת שלו. העבודה גשר לא תשב עם נתניהו. נקודה".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן במהלך ישיבת המפלגה בגני התערוכה, תל אביב  30 ביולי 2019. ראובן קסטרו
"ברור לי מעל ומעבר לכל ספק שיש עסקה סגורה". ליברמן/ראובן קסטרו

פרץ נשא אתמול נאום תקיף בוועידת מפלגת העבודה שבו שב על הצהרתו כי המפלגה לא תצטרף לקואליציה בראשות נתניהו. "לא ננהל מו"מ עם נתניהו עם כתב חשדות מעל ראשו, ואם יוגש נגדו כתב אישום נדרוש את התפטרותו המיידית", אמר פרץ. "איננו מחרימים את הליכוד. איננו מחרימים את מצביעי הליכוד. מצביעי הליכוד הם לא הבעיה - מצביעי הליכוד הם הפיתרון, ואני מאמין שחלקם יבואו אלינו לבית הישראלי החדש, למסע הישראלי החדש. אבל אדוני ראש הממשלה, לא חשבת שכאשר אני אומר דברים נוכחים ונוקבים אל חברי בשמאל, אתה תצא פטור".

(עדכון ראשון: 11:10)

עוד בוואלה!

להזריע נשים ולהקפיא את מוחו: התכנית העתידנית החולנית של אפשטיין

לכתבה המלאה
עמיר פרץ ואורלי לוי אבוקסיס. ראובן קסטרו
לוי-אבקסיס ופרץ/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully