וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה ראשונה בימין המאוחד: שקד ובנט לא מוכנים לוותר עבור עוצמה יהודית

1.8.2019 / 18:47

בהקלטות שהגיעו לידי וואלה! NEWS נשמע ח"כ מוטי יוגב מאשים את השניים בהכשלת המגעים לאחדות עם עוצמה יהודית. "הרצון למנוע בזבוז קולות מונח בראש ובראשונה לפתחם", אמר. הוא אף האשים כי בימין החדש לא מוכנים לשינוי מיקומים על מנת לאפשר את שילובו של בן גביר. האזינו

צילום: ראובן קסטרו

לראשונה מאז הוקם, מתקפה ראשונה נגד איילת שקד ונפתלי בנט בימין המאוחד. ח"כ מוטי יוגב, מספר 5 ברשימה המאוחדת, האשים היום (חמישי) את שקד ובנט בכך שהם לא מוכנים לוותר כדי להתאחד עם עוצמה יהודית.

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS נשמע יוגב אומר לפעילים כי "הרצון למנוע בזבוז קולות בימין ולאחד גם את עוצמה יהודית מונח בראש ובראשונה לפתחה של יו"ר המפלגה איילת שקד ושותפה בנט". יוגב חשף כי בבית היהודי ובאיחוד הלאומי "מוכנים לרדת מקום אחד" ברשימה אך רמז לכך שבימין החדש מסרבים. "ובלבד שתשאו גם אתם בנטל, ולא תסתתרו מאחורי סעיף 5 שמשריין לכם את המקומות בעשירייה הראשונה".

מוטי יוגב במסיבת עיתונאים של הבית היהודי להצגת מועמדותה של יפעת ארליך, בית סוקולוב, 13 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
מתקפה ראשונה. יוגב/ראובן קסטרו

כוונתו של יוגב להסכם שנחתם השבוע בין המפלגות לפיו אם בן גביר יתאחד עם המפלגה, הוא ימוקם במקום השמיני, אבל נציגיהם של שקד ובנט לא יזוזו ממקומותיהם בעשירייה הראשונה לטובת החיבור. יוגב אמר גם לפעילים כי "נישא יחד כולם בנטל, נרד כל אחד מקום אחד ויחד נמצה את קולות הימין וננצח בבחירות".

מהימין המאוחד נמסר בתגובה לפרסום בוואלה! NEWS: "הקשקושים הטרחניים של מוטי יוגב הם רעשי רקע ותו לא. אנו עדיין פועלים בשעה זו כדי לאחד את הימין ולמנוע בזבוז קולות יקר למחנה הלאומי. ארבעת ראשי המפלגה מאוחדים סביב ההצעה שהוגשה למפלגת עוצמה, הצעה הוגנת שמבטיחה כניסה לכנסת".

יו"ר הימין החדש, איילת שקד ונפתל בנט במהלך הצהרה לתקשורת בכפר המכבייה, רמת גן 21 ביולי 2019. ראובן קסטרו
"קשקושי רקע". בנט ושקד/ראובן קסטרו

בינתיים, ככל שמועד סגירת הרשימות מתמקרב, נמשכים המאמצים להביא לאיחוד עם עוצמה יהודית. המפלגה הציבה אולטימטום לראשת הימין המאוחד שקד, ואמרו כי אם עד לשעה 20:00 לא יושגו הסכמות - ירשמו את מפלגתם בנפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully