וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין: מופעלים לחצים כבדים אך צר לי לאכזב - אני לא פורש

27.8.2019 / 19:49

בכנס הצגת תכנית זהות לכנסת ה-22, יו"ר המפלגה הכחיש את הפרסום על מו"מ בינו לבין נתניהו והכריז כי הוא מתמודד בבחירות. בוואלה! NEWS פורסם כי פייגלין קיבל הבטחה למינוי לתפקיד שר כלכלי בכיר והתחייבויות לשורה של צעדים כלכליים בתמורה לפרישתו

אתר רשמי

יו"ר זהות משה פייגלין הכריז הערב (שלישי) כי אינו פורש מההתמודדות בבחירות לכנסת ה-22, זאת ברקע הפרסום על התקדמות במגעים בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעשויה להוביל להודעת פרישה מצדו. בכנס הצגת תכנית המפלגה בגני התערוכה, אמר פייגלין כי "מופעלים כל הזמן לחצים ופיתויים וגם פייק כמו הפייק שיצא שאני מודיע על פרישה. אני מההבטחה שלי לא חוזר".

בוואלה! NEWS פורסם אתמול כי לדברי גורמים הבקיאים במגעים, השניים נפגשו השבוע שוב, ופייגלין קיבל הבטחה למינוי לתפקיד שר כלכלי בכיר אחרי הבחירות והתחייבויות לשורה של צעדים כלכליים ברוח המצע של מפלגת זהות. פייגלין, שלא עבר את אחוז החסימה גם בבחירות הקודמות ולפי הסקרים האחרונים לא צפוי לעבור גם באלה, ניהל עד סגירת הרשימות משא ומתן עם מפלגות הימין על חיבורים ואיחודים, אך המשא ומתן לא הבשיל והוא החליט שוב להתמודד עצמאית בראשות מפלגת זהות. בשבועות האחרונים נתניהו הפעיל עליו לחצים כבדים לפרוש מהתמודדות, במסגרתו נפגש עמו כמה פעמים והעלה כמה הצעות.

הצגת קמפיין הבחירות של מפלגת זהות, גני התעורכה, תל אביב 27 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
פייגלין בכנס בגני התערוכה, הערב/ראובן קסטרו

בעקבות הפרסום מסר אמש פייגלין כי "שום הסכם לא נחתם, זהות מתארגנת במלוא הקיטור לבחירות. אין זה סוד כי מופעלים עלינו לחצים כבדים כדי להסיר את המועמדות ומופנות אלינו כל העת הצעות שונות, אולם את הבטחתי לבוחרים לא אפר". "למען הסר ספק - גם אם אקבל הצעה שמקדמת בצורה משמעותית מאוד את מצע זהות, וגם את אחוש כי האחריות מחייבת אותי לשקול אותה במקום לדחותה על הסף, לא אקבל שום החלטה העומדת בסתירה להבטחותיי", הבהיר. "במקרה שכזה אביא את ההחלטה בפני כללי חברי מפלגת זהות במשאל מתפקדים מסודר, ואפעל כפי שיחליטו".

מהליכוד לא נמסרה תגובה.

(עדכון ראשון: 19:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully