וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ על החקירות: "היה חשד לפריצת סייבר אך הוא נשלל"

29.8.2019 / 9:16

יו"ר כחול לבן אמר את הדברים בתגובה לפרסום בחדשות 12 לפיו חברת החקירות ששכרה המפלגה העבירה דוח לפיו האקרים רוסים פרצו לטלפון הנייד שלו ו-3 מבכירי קמפיין המפלגה. "בדקנו את הממצאים, היה חשד, אך הוא נמצא תקין". יו"ר החברה יעקב פרי: "דיברנו על גורמים עוינים"

עריכה: רענן פוגל

עוד יום של הדלפות, חפרפרות וחקירות בכחול לבן. יו"ר המפלגה בני גנץ אמר היום (חמישי) בריאיון לגלי צה"ל כי "היה חשד לפריצת סייבר אך הוא נשלל", בתגובה לפרסום אמש בחדשות 12 לפיו חברת החקירות ששכרה כחול לבן העבירה דוח לפיו האקרים רוסים פרצו לטלפון הנייד של גנץ ושלושה מבכירי קמפיין המפלגה. גנץ אמר ש"בדקנו את הממצאים, היה חשד אך הוא נמצא תקין. אני לא רוצה לחשוב שהרוסים מעורבים ואני לא רוצה לחשוב שיש גורם פה שמפעיל את הרוסים. הדוח שקיבלנו לא הצביע על מעורבות רוסית".

בהתייחס לעבודה עם חברת החקירות CGI שביצעה את הבדיקות עבור חוסן לישראל, גנץ אמר ש"נגמור את התהליכים מול החברה בימים הקרובים ונמשיך קדימה". במקביל, בחברת CGI יצאו למתקפה תקשורתית כדי להדוף את הטענות שנשמעו בכחול לבן לפיהן החברה היא שהדליפה לתקשורת את ממצאי הדוח.

יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ במהלך כנס פעילים בשפיים 14 ביוני 2019. זיו קורן, אתר רשמי
"היה חשד אך הוא נשלל". גנץ/אתר רשמי, זיו קורן

יעקב פרי, השר לשעבר מיש עתיד שעומד כיום בראש חברת CGI, אמר בריאיון ברשת ב' ש"הודענו שיש 5-4 טלפונים 'מזוהמים' והמלצנו לפנות למשטרה. לא דיברנו דווקא על רוסים, דיברנו על גורמים עוינים - קרוב לוודאי ממזרח אירופה". בהתייחס להאשמות בהדלפות פרי אמר ש"מצטטים דברים שלא היו ולא נבראו. נחתם הסכם עם כחול לבן, ויש שמועות כאילו יש הדלפות מהחברה שלנו. צריך לשאול את כחול לבן למה שכרו אותנו. ביקשו חומר שיכול לעזור להם בקמפיין".

כמו כן, פרי הכחיש את הפרסומים בשבוע שעבר מהם עלה כי חברת החקירות איתרה מידע לפיו בכירים ביש עתיד אספו חומר מכפיש על גנץ. "אינפורמציה כזו מ-CGI לא הגיעה", אמר. פרי הוסיף שגנץ שכר את חברת החקירות CGI בשבועות האחרונים כדי לאתר הדלפות - וכן כדי לאסוף מידע על יריביו הפוליטיים.

עוד בוואלה!

בת 17 נהרגה בהתנגשות בעץ באשקלון, אחיותה נפצעו קשה מאוד

לכתבה המלאה

בשבועיים האחרונים עלו שורת פרסומים על ממצאים לכאורה בעקבות עבודתה של CGI. תחילה דווח כי הממצאים העלו כי ח"כ בכיר ביש עתיד שאסף מידע מכפיש על גנץ, ואתמול פורסם בחדשות 12 כי במהלך בדיקת ההדלפות, אותר חשד לפריצת סייבר בטלפונים של גנץ וכל ראשי הקמפיין - מנהל הקמפיין עידו הר טוב, יועץ הקמפיין רונן משה וראש המטה הוד בצר. גם בקמפיין הבחירות הקודם גנץ התמודד עם בעיות סייבר - כשדווח על פריצה אירנית לטלפון הנייד שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully