וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ הורה להקפיא את הקמפיין עקב התקרית בצפון, לפיד תקף את נתניהו

1.9.2019 / 20:43

יו"ר כחול לבן הצהיר כי בעקבות ההסלמה בצפון, כחול לבן תקפיא את הקמפיין עד להתבהרות העניינים הביטחוניים. אלא שבאותו זמן שותפו להנהגה לפיד האשים את נתניהו: "עושה פוליטיקה על חשבון הביטחון". הליכוד: "כרגיל, חוסר תיאום בבלגנץ, אסור לתת לו להיות רה"מ"

עריכה: רענן פוגל

מספר 2 בכחול לבן, ח"כ יאיר לפיד, תקף הערב (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע האירועים בגבול הצפון, זאת אף על פי שיו"ר מפלגתו בני גנץ הודיע כי כחול לבן מקפיאה את קמפיין הבחירות בעקבות ההסלמה בגבול לבנון. "‏ילדי הצפון במקלטים רק מסיבה אחת - כי ביבי הפר את מדיניות העמימות המצליחה בגלל הבחירות", צייץ לפיד בחשבון הטוויטר שלו. "זה מה שקורה כשראש הממשלה עושה פוליטיקה על חשבון הביטחון".

גנץ מצדו, צייץ באותו זמן כי הקמפיין יוקפא עד להתבהרות האירועים הביטחוניים. "בפעילות נגד כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל או ריבונותה אין אופוזיציה וקואליציה", ציין גנץ. עם זאת, לפיד פרסם ציוץ נוסף בו הוסיף לתקוף את נתניהו: "ניצלת את הביטחון לקמפיין שלך בניגוד לראשי ממשלה אחרים שהתמודדו עם החיזבאללה וחמאס באומץ, בחכמה ובשקט. הטפות המוסר הצדקניות שלך לא עושות עלי שום רושם. כחול לבן תחזיר את הבטחון לתושבים".

מסע"ת כחול לבן, גני התערוכה 31 במרץ 2019. שריה דיאמנט, אתר רשמי
תקף את נתניהו. לפיד/אתר רשמי, שריה דיאמנט

בעקבות הדברים בליכוד מיהרו לתקוף את לפיד והאשימו אותו בהצטרפות ל"שותפיו הטבעיים מהרשימה המשותפת ותקף את ראש הממשלה נתניהו באותן דקות שבהן הוא מנהל באחריות ובנחישות אירוע ביטחוני מורכב בצפון". בליכוד הוסיפו כי "ראש הממשלה נתניהו מנע מלחמה ושמר על אזרחי ישראל וחיילי צה"ל בזמן שלפיד שיקר כשאמר שתושבי הצפון במקלטים. לפיד שגה קשות כשבחר לעשות פוליטיקה קטנה על חשבון חיילי צה"ל בזמן שהם נלחמים בחיזבאללה".

עוד בוואלה!

שלב אחר שלב: כך הצליח נסראללה לשבש את סדר היום של צה"ל

לכתבה המלאה

בליכוד אף תקפו בעקבות חוסר התיאום בין גנץ ולפיד. "באותה דקה שבה לפיד צייץ את שקריו, גנץ הודיע שהוא מפסיק את הקמפיין", אמרו. "כרגיל חוסר תיאום בבלגנץ. אסור לתת לאדם מסוכן וחסר אחריות כמו יאיר לפיד להיות ראש ממשלה".

גם איש ימינה, שר החינוך לשעבר נפתלי בנט הגיב בחריפות לדבריו של לפיד. "ילדי הצפון במקלטים מכיןון שנסראללה פתח באש על חיילי צה"ל על רקע החלטה נכונה של ממשלת ישראל למנוע מחיזבאללה לשדרג את מערך הרקטות כך שיוכלו לפגוע ברמת המטר לתוך חלון בית, כולל של ילדי ישראל", טען בנט. "מ-2000 ועד 2013 נרדמו כאן בשמירה. עכשיו פועלים. זה כרוך בסיכון. תן גיבוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully