וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ על הבחירות בישראל: "זה הולך להיות צמוד"

נשיא ארה"ב התייחס לבחירות לכנסת ה-22 שיחלו בעוד שעות ספורות. "יהיו מחר בחירות גדולות ותהיה תוצאה מאוד מעניינת", אמר. זאת לאחר שהודיע כי שוחח עם נתניהו על ברית ההגנה בין המדינות הוסיף כי הוא מצפה להמשיך לדון בה עם רה"מ אחרי הבחירות

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס הערב (שני) בבית הלבן לבחירות לכנסת ה-22 בישראל. "יהיו מחר בחירות גדולות. תהיה תוצאה מאוד מעניינת, זה הולך להיות צמוד".

שלשום הודיע הנשיא האמריקני כי שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא ברית הגנה בין המדינות. טראמפ אמר כי השניים סיכמו להמשיך לדון בה אחרי הבחירות. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, טען טראמפ כי ברית זו "תעצים עוד יותר את הברית האדירה בין שתי המדינות" והוסיף כי הוא מצפה להמשיך לדון בה עם נתניהו "אחרי הבחירות הישראליות כשניפגש בעצרת האו"ם החודש".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, 16 בספטמבר 2019. רויטרס
"תהיה תוצאה מאוד מעניינת". טראמפ/רויטרס

אחרי הבחירות צפויה להתפרסם תכנית השלום של ממשל טראמפ, עסקת המאה, שחלקה הכלכלי פורסם בפסגה הכלכלית בבחריין בחודש יוני. מי שעסק בתכנית - ג'ייסון גרינבלט, השליח האמריקני המיוחד לענייני המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים - התפטר מתפקידו מוקדם יותר החודש. במקומו ימונה לתפקיד אבי ברקוביץ', יועצו של ג'ארד קושנר.

טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "אחרי כמעט שלוש שנים בממשל שלי, ג'ייסון גרינבלט יעזוב לטובת המגזר הפרטי. ג'ייסון היה נאמן, חבר נהדר ועורך דין פנטסטי. מסירותו לישראל ובניסיון להשגת שלום בין ישראל והפלסטינים לא ישכחו. הוא יחסר לנו. תודה לך ג'ייסון!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully