וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעוזי הליכוד לא נוטשים את נתניהו: "לא תהיה שום הפיכה"

18.9.2019 / 20:26

בערי הדרום כמו באר שבע, דימונה ושדרות, שתושביהם הצביעו ברוב גדול למפלגת השלטון, אומרים כי האפשרות למרד פנימי במפלגה "לא באה בחשבון", אף שאין לראש הממשלה את הרוב הדרוש להרכבת קואליציה. גם ראשי הערים עומדים לצדו: "מה שנתניהו עשה למען הנגב יירשם בהיסטוריה"

נתניהו מכנס את שותפיו ואנשי הליכוד

פעילי הליכוד בדרום הארץ קמו הבוקר (רביעי) למציאות אחרת של 31 מנדטים בלבד אל מול 32 לכחול לבן. כשלראש הממשלה בנימין נתניהו אין רוב להקמת קואליציית ימין-חרדים, עולים מצד המפלגות האחרות הדיבורים על החלפתו במישהו אחר משורות הליכוד. "לא בא בחשבון", הם טוענים. "נתניהו היה ויישאר מנהיג הליכוד".

שמעון בוקר, סגן ראש עיריית באר שבע ויו"ר מועצת סניף הליכוד בעיר, נלחם אתמול על כל קול בבירת הנגב. לדבריו, התוצאות מעידות על שביעות רצון בקרב הבאר שבעים. "נתניהו יהיה ראש הממשלה הבאה. כל הדיבורים על החלפת נתניהו באיש ליכוד אחר הם חלומות באספמיה של התקשורת", אומר בוקר, שתושבי עירו העניקו 43% מקולותיהם למפלגת השלטון בפער גדול על פני המפלגות האחרות.

יום הבוחר- בחירות מועד ב' יצאו לדרך ברחבי הארץ, 17 בספטמבר 2019
כתבת צבע של יניר- בחירות בשדרות. לירון מולדובן
הדרום עם הליכוד. קלפי בשדרות, אתמול/לירון מולדובן

בוקר מוסיף כי "מי שיעז מבכירי הליכוד להמרות את פי מתפקדי הליכוד, שייקח בחשבון שהוא ייעלם מהמפה הפוליטית. אין סיכוי בעולם שזה יקרה. המפלגה הדמוקרטית היחידה בישראל היא הליכוד". לדבריו, מתפקדי הליכוד לא יתנו לזה לקרות. "אף בכיר בליכוד לא יצא נגד 120 אלף חברי הליכוד. זה לא יקרה".

פעילי המפלגה בדרום, שבה נמצאות כמה מהערים הנחשבות למעוזי הליכוד, אומרים כי "שום הפיכה לא תהיה בליכוד, אף אחד לא יעז להחליף את נתניהו". גם רוב תושבי דימונה הצביעו עבור הליכוד - עם לא פחות מ-55%. ראש העיר בני ביטון, המקורב לנתניהו, קובע בצורה נחרצת כי האפשרות איננה עומדת על הפרק.

"נתניהו לא יפרוש", הוא אומר. "כל השרים של הליכוד איתו וכל חברי הכנסת איתו. ראשי הערים תומכים בו בצורה חד-משמעית. לא נסכים שיחליפו את נתניהו באף אחד אחר".

עוד בוואלה!

נתניהו: יש שתי אפשרויות - ממשלה בראשותי או כזו שנשענת על המפלגות הערביות

לכתבה המלאה
ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושמעון בוקר. אתר רשמי
"מי שימרה את פי מתפקדי הליכוד - ייעלם". בוקר עם נתניהו/אתר רשמי
בני ביטון, ראש עיריית דימונה. צילום:פוטו אלול, באדיבות המצולמים
"ב-DNA שלנו אין דבר כזה להדיח". ביטון/באדיבות המצולמים, צילום:פוטו אלול

ביטון מציין את תרומתו של ראש הממשלה לערי האזור. "מה שנתניהו עשה למען הנגב יירשם בדברי ההיסטוריה. בכלל לא מדברים על זה בליכוד. ב-DNA שלנו אין דבר כזה להדיח, זה נובע רק מספקולציות של התקשורת. שמעתם את גדעון סער וישראל כץ, הם תומכים בנתניהו. בליכוד יש בחירות ונתניהו הוא המנהיג שלנו".

פעילי הליכוד בשדרות שמחים על התוצאה שהשיגו בעיר, "בעבודה קשה", ומצטרפים לדברים. אחד מחברי הליכוד בעיר אומר כי "עלה בראשי שיהיו כאלה בתוך התנועה שירצו להחליף את נתניהו. ראיתי את ההתגייסות של הצרים לצדו, והייתי בשוק שפתאום כולם עומדים לצדו. יכול להיות שהנשיא ריבלין יחליט על מישהו אבל לא רואה שתהיה הפיכה בשלב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully