וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזהות בדויה באינסטגרם: תושב ת"א נעצר בחשד לאיומים על ח"כ שפיר

25.2.2020 / 10:52

גבר בן 42 חשוד שהסווה את זהותו בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לאיים על חברת הכנסת מהמחנה הדמוקרטי. בית משפט השלום בת"א שחרר אותו בערבות. סנגורו טען כי מדובר באדם ערירי הסובל מסתמונת אספרגר

עריכה: ליר שפיגלר

(בווידיאו: ח"כ סתיו שפיר מודיעה כי לא תתמודד בבחירות, בינואר)

המשטרה עצרה אתמול (שני) חשוד באיומים כלפי חברת הכנסת סתיו שפיר מהמחנה הדמוקרטי. הבוקר, בית משפט השלום בתל אביב שחררו אותו בערבות.

ב-15 בינואר הוגשה תלונה בגין האיומים נגד שפיר, שהתקבלו באמצעות רשתות הפייסבוק והאינסטגרם. חקירת המשטרה העלתה כי המאיים, תושב תל אביב בן 42, הסווה את זהותו ועשה שימוש בזהות בדויה.

המשטרה הודיעה כי היא ביצעה פעולות חקירה נוספות והצליחה להתחקות אחר עקבותיו של החשוד ולעצור אותו. בדיון בהארכת מעצרו, סנגורו טען כי מדובר באדם ערירי שמתגורר ברחוב וסובל מתסמונת אספרגר.

עוד בוואלה!

5 מיליון שקל לקוקפיט: כמה מוציאות המפלגות על תעמולה בפייסבוק?

לכתבה המלאה
סתיו שפיר, מליאת הכנסת, 28 בינואר 2020. ראובן קסטרו
על פי החשד קיבלה איומים ברצח ברשת. ח"כ שפיר/ראובן קסטרו

זוהי איננה הפעם הראשונה שבה המשטרה עוצרת אדם בחשד לאיומים על נבחר ציבור. בחודש נובמבר, כשבועיים לאחר סבב הבחירות הקודם, נעצר גבר בן 55 מאשקלון בחשד שפרסם פוסט המסית לפגיעה בראש הממשלה בנימין נתניהו ובבני משפחתו - שרה ויאיר נתניהו. החשוד, שבשמו בפייסבוק נקרא צביקה סבג, קרא למשטרה לכוון את התנועה להלוויית ראש הממשלה, רעייתו ובנו. בנוסף לכך, הוא פרסם פוסט על יאיר נתניהו שבו נכתב בין היתר: "לכל דבר יש התחלה, ו'סוף', סוף סופני והחלטי מאוד, במקרה שלך" ו"מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם!".

(עדכון ראשון: 9:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully