וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מריח לוקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים: "מסיימת בראש מורם"

6.1.2021 / 16:11

מריח הודיעה כי לא תתמודד ברשימת יש עתיד לכנסת ה-24. היא התחילה את דרכה ב-2019 כנציגת המגזר הדרוזי במפלגתו של גנץ, ועברה ליש עתיד לאחר הפיצול במפלגה, והפכה לאחת מהמבקרות הגדולות של גנץ על הצטרפותו לממשלה. "עמדתי על עקרונותיי ולא הפרתי את ההבטחות לבוחרים"

בווידאו: השרה מירב כהן מצטרפת ליש עתיד/צילום: קונטקט

ח"כ רדיר כמאל מריח (יש עתיד) לוקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא תרוץ ברשימת יש עתיד לכנסת ה-24. היא נפגשה היום (רביעי) עם יו"ר המפלגה יאיר לפיד, ועדכנה אותו על החלטתה.

מריח התחילה את דרכה בכחול לבן ב-2019 ובמפלגת חוסן לישראל של בני גנץ, כנציגת המגזר הדרוזי. אחרי בחירות מועד ג', כשכחול לבן התפרקה, היא עזבה את חוסן לישראל והצטרפה ליש עתיד בראשות לפיד.

היא נחשבה לאחת מהמבקרות הגדולות של כחול לבן ושל גנץ על הצטרפותם לממשלה בראשות נתניהו. גנץ הציע לה בזמנו להתמנות לשרה הדרוזית הראשונה, והיא סירבה והעדיפה לחבור ליש עתיד באופוזיציה, תוך העברת ביקורת על גנץ. "מנהיג לא בוגד בעקרונותיו ובציבור בוחריו", אמרה אז.

אירוע סיכום הקמפיין של כחול לבן, האנגר 11 נמל תל אביב, 29 בינואר 2020. ראובן קסטרו
עוזבת את החיים הפוליטיים. ח"כ מריח/ראובן קסטרו

לאחר שיחתה עם לפיד, ציינה ח"כ מריח כי "החלטתי לא הייתה פשוטה והתקבלה לאחר לבטים רבים, אך אני שלמה איתה לחלוטין". היא הוסיפה כי "היתה זו זכות עבורי להגן על פניה של המדינה ועל היסודות הדמוקרטים שלה, ולפעול למען המיעוטים ומימוש ערך השוויון. אני מסיימת את דרכי בראש מורם. עמדתי על עקרונותיי ולא הפרתי את ההבטחות לציבור הבוחרים".

מריח הודתה ללפיד ולחברי המפלגה, ואיחלה להם הצלחה בבחירות. "מאמינה שנדע ימים טובים יותר עם מנהיגות חדשה, ערכית ומוסרית, שתפעל לטובת כלל אזרחי המדינה", מסרה. ח"כ לפיד מסר כי "ע'דיר היא משפחה לתמיד, הקול החשוב שלה ימשיך להישמע ונחכה לה שתשוב אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully