וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין מצטרף למפלגה של גדעון סער

13.1.2021 / 18:31

דיין, ששימש לאחרונה כקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, הכריז על הצטרפותו לתקווה חדשה. "מצטרף מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון". דיין, שהביע בעבר תמיכה בליכוד, התמודד לקראת הבחירות לכנסת ה-20 בפריימריז בבית היהודי

בווידאו: סער על חוק גבלת כהונת רה"מ, מאיר יצחק הלוי על ההצטרפות לסער/צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה

הקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין הכריז הערב (רביעי) על הצטרפות למפלגת "תקווה חדשה", בראשות גדעון סער.

דני דיין מסר כי הוא מצטרף למפלגה "מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה בראשות גדעון סער, היחיד שיכול להוביל היום את השינוי הנדרש למען ישראל ואזרחיה".

לקראת הבחירות לכנסת ה-20 התמודד דיין בפריימריז לרשימת הבית היהודי ונבחר למקום ה-21 ברשימה לכנסת. יו"ר המפלגה נפתלי בנט הציע לו שריון במקום ה-17, אך דיין דחה את ההצעה, וביקש לעזוב את הרשימה. לפני הבחירות לכנסת הוא פרסם הודעת תמיכה בליכוד, ובראש הממשלה בנימין נתניהו. בעבר שימש כמזכ"ל תנועת התחייה.

דני דיין, שכהן 4 שנים כקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק והיה יו"ר מועצת יש"ע מצטרף לנבחרת ״תקווה חדשה״ בראשות גדעון סער, 13 ינואר 2021. -, אתר רשמי
חוברים יחד. דיין וסער/אתר רשמי, -

סער בירך אותו. "דני דיין הוא נכס לציבוריות הישראלית", מסר סער, שטען כי דיין "מבטא באופן צלול ומובהק את הרעיון הלאומי-הליברלי ומבין לעומק את חשיבות אחדות ישראל ואחדות העם היהודי כערך וכמרכיב חיוני בעוצמתה של ישראל. בקיאותו של דני דיין בחברה ובמערכת הפוליטית האמריקנית היא בעלת ערך רב במיוחד".

קודם המינוי של דיין לקונסול הכללי בניו יורק, נתניהו הודיע על מינויו של דיין לשגריר ישראל בברזיל, המינוי אושר בממשלה אך לבסוף נבלם לאחר שברזיל העבירה לישראל מסרים שלפיהם דעתה של הנשיאה אז, דילמה רוסף, מהמינוי של דיין אינה נוחה עקב הרקע שלו כאחד ממנהיגי המתנחלים ומי שעצמו מתגורר בהתנחלות. לבסוף המינוי ירד מהפרק.

מהסקרים האחרונים עולה כי "תקווה חדשה" עשויה הייתה לזכות בכ-17 מנדטים לו הבחירות היו מתקיימות עכשיו. לפני כשבוע חתמה המפלגה על הסכם עודפים יחד עם ימינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully