וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "מתחייב להחזיר את סער ובנט למחנה הימין בראשות נתניהו"

17.1.2021 / 15:15

יו"ר ש"ס הצהיר כי התחייבותו לראש הממשלה עומדת בעינה והמפלגה לא תשקול חבירה למועמדים אחרים. "המחנה של רק לא ביבי יקים ממשלה? זו לא ממשלת ימין", טען, וקרא ליו"ר תקווה חדשה להצטרף. סער: "זה לא יקרה"

בווידאו: דרעי מתחייב להחזיר את סער ובנט למחנה נתניהו/צילום: דוברות ש"ס

יו"ר ש"ס אריה דרעי הבהיר היום (ראשון) כי המפלגה תתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו, ואינה שוקלת הצטרפות ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער או יו"ר ימינה נפתלי בנט. בפתח הקמפיין של המפלגה, קרא לשניים לחזור למחנה נתניהו ואף טען שיתוגמלו בתפקידים בכירים. דבריו באים ברקע הצהרת יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס כי המפלגה תהיה מוכנה להמליץ על סער לראשות הממשלה.

"החברים הטובים של נתניהו עורקים ומשמיצים אותו בצורה הכי בוטה שיש, מקימים מפלגות ועוד מפלגות ומצטרפים למחנה של 'רק לא ביבי'", אמר דרעי. "אז באמת ביבי לא צריך אריה חזק, ביבי חייב אריה חזק. בלי ש"ס חזקה, אין ביבי חזק. ש"ס כפי שאמרה בשלוש מערכות הבחירות האחרונות, בלי גמגומים או זגזוגים, נתמוך בראש הממשלה נתניהו להיות ראש הממשלה, נמליץ עליו לנשיא".

יו"ר ש"ס, אריה דרעי בדרכו לישיבת בלוק הימן בכנסת 3 בפברואר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
"בלי גמגומים או זגזוגים". דרעי/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90

לדבריו של דרעי, "ש"ס לא תלך לשום ממשלה שהיא לא ימין. המחנה של רק לא ביבי יקים ממשלה? זו לא ממשלת ימין. אני מתחייב אחרי הבחירות להביא את גדעון סער ידידי ונפתלי בנט ידידי. נחזיר אותם הביתה למחנה הימין. יקבלו תפקידים מכובדים בהתאם לכוחם. מאחל להם הצלחה על חשבון המרכז שמאל. תהיה ממשלת ימין גדולה בראשות נתניהו. ש"ס תהיה חזקה בממשלה הזו".

בתקווה חדשה הבהירו כי לא ייענו להצעה של שר הפנים. "אנחנו מודיעים לאריה דרעי: זה לא יקרה", מסרו בתגובה. "גם דרעי מבין שנתניהו איבד את אמון רוב הציבור. אין לנתניהו 61 ואין לנתניהו ממשלה. כל מה שהוא יודע להציע למדינת ישראל זה עוד ועוד מערכות בחירות וחוסר יציבות פוליטית וכלכלית. מה שנתניהו לא יצליח, אנחנו נצליח: נקים אחרי הבחירות ממשלה יציבה בראשות גדעון סער".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר בתגובה כי "הממשלה הבאה חייבת להיות ציונית וליברלית. להחליף רק את ביבי זה לא מספיק, צריך להמנע ממצב בו בנט וסער נסחטים על ידי דרעי וליצמן ולהחליף באמת את השלטון וסדרי העדיפויות. ישראל ביתנו תדאג לכך שעסקני ש"ס ויהדות התורה יעברו לספסלי האופוזיציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully