וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי: נחזיר את המפלגה לימי רבין, נרוץ עם הפתק "אמת" גם אם נתחבר

1.2.2021 / 11:30

יו"ר העבודה סיפרה בריאיון ל"בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM על הרצון לפתוח את המפלגה לקהלים חדשים, החיבורים האפשריים עם חולדאי ושלח ועל מה שלמדה מעברה בתקשורת. התכנית משודרת בימי ראשון-חמישי בשעה 11:30, בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - טל שלו בשיחה עם מרב מיכאלי/צילום: ניב אהרונסון

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי התראיינה הבוקר (שני) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת טל שלו. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

מיכאלי אמרה כי "כשאסיים את הפריימריז אני אבחן מה יהיה הדבר הנכון ביותר, אז היום בלילה אני אראה. אני לא יכולה להגיד שאני יודעת מהו". לדברי, אני לא רואה דרך שמפלגת העבודה לא תרוץ בפתק אמת, גם אם תהיה בשותפות כזו או אחרת. זה אחד הדברים המרכזיים והחשובים משום שאני מסתכלת לא רק על המערכת הקרובה".

לדברי מיכאלי, "אני בקשר ארוך שנים עם חולדאי, הוא היה חבר מפלגת העבודה רוב שנותיו, זה קשר שהוא ערכי ואידיאולוגי וגם ברמה האישית מאוד מעריכה אותו. הוא איש ציבור חשוב בעיניי במדינת ישראל. ייגמרו הפריימריז, נעמיד את הרשימה על הרגליים, אני מאמינה שזה יחזק את מפלגת העבודה עוד קצת ואז נראה מה הדבר הנכון לעשות. אני לא אומרת כי אני לא יודעת".

ח"כ מרב מיכאלי, סיעת המחנה הציוני, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
מיכאלי/נועם מושקוביץ

על הטענה כי הההתחזקות של העבודה מחלישה את מרצ לפי הסקרים, אמרה מיכאלי: "אין לי עניין לכרסם במרצ, להפך, אני מעוניינת שמרצ תגדל. כי אני מחזירה את מפלגת העבודה להיות מפלגת העבודה של יצחק רבין, המבוססת, שיש לה מנעד הרבה יותר רחב של דעות במרכז-שמאל, שהיא הרבה יותר ביטחוניסטית".

לדבריה, "מפלגת העבודה צריכה לגדול בחזרה מהמקומות של האנשים שחשבו שכחול לבן היא מפלגת העבודה החדשה והצביעו לה והתרסקו על הפנים - בואו הביתה. יש הרבה אנשים כאלה במקומות אחרים, בטח אצל סער אנשים שהיו אנשי מפלגת העבודה ממש והיום אומרים רק סער יכול להחליף את נתניהו".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully