וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הדתות: בתקשורת מחפשים הפרות במגזר החרדי כדי לפגוע בשלטון נתניהו

עודכן לאחרונה: 4.2.2021 / 10:12

יעקב אביטן סיפר בריאיון ל"בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM על היום שאחרי הבחירות וכיצד הוא מסביר את היציבות של ש"ס. "הוא יצטרף לימין עם הקולות מהשמאל", אמר על סער. התכנית משודרת מראשון ועד חמישי ב-11:15 בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - יקי אדמקר וינון מגל בשיחה אישית עם יעקב אביטן/צילום: יותם רונן

השר לשירותי דת יעקב אביטן ממפגלת ש"ס התראיין הבוקר (רביעי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת ינון מגל ויקי אדמקר. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

השר אביטן טען כי בתקשורת מחפשים הפרות הנחיות הקורונה במגזר החרדי כדי לפגוע בשלטונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "מחפשים את נתניהו ואנחנו סובלים בגלל זה, לא בושה להגיד את זה. אתם לא אוהבים מישהו? יש בחירות, שלטון מחליפים בקלפי. אם יתחלף השלטון - יתחלף, אי אפשר להחליף את השלטון בדרכים אחרות", אמר אביטן.

שר הדתות שיו"ר מפלגתו אריה דרעי תומך בנתניהו התייחס לאפשרות שיו"ר תקווה חדשה גדעון סער יצטרף לגוש הימין חרדים לאחר הבחירות. "הוא איש ערכי ובסוף הוא יצטרף, לא תהיה ברירה. הוא יבוא עם הקולות שהוא יביא מהשמאל ויצטרף לימין".

בתשובה לשאלה האם ש"ס לא תשב בממשלה בראשות סער הוא אמר כי "יש את מועצת החכמים, נשיא מועצת החכמים מה שהם אומרים לעשות נעשה. אנחנו הולכים עם בנימין נתניהו חד וחלק".

שר הדתות, הרב יעקב אביטן. אילוסטרציה, מערכת וואלה!
השר לשירותי דת יעקב אביטן/מערכת וואלה!, אילוסטרציה

אביטן נגע בפער בין היחס להנחיות הקורונה בציבור הספרדי לציבור החרדי אשכנזי. "אני נשמעתי למועצת החכמים, שומרים את ההנחיות. לא שומעים להנחיות משרד הבריאות - אלא לצד האלוקי. גם המגזר הליטאי רובם שמרו, אתמול הייתה קריאה שמי שלא שומר שייענש. מחפשים את אותו אחד שלא עומד ביום הזיכרון ומצלמים אותו, גורמים לפילוג, שיסוי, אנחנו תנועה שקוראת לאהבת חינם, הכלת האחר. אני חושב שבכול מקום יש קיצוניים ושוליים, אסור להתעסק בקצוות. כמו שיש קצוות בצד הזה, יש גם בצד השני".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". מחר יתראיין יו"ר ימינה, נפתלי בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully