וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידר: בהלוויות חרדים לא מכניסים משטרה, אבל אותנו פוצצו בבלפור

חבר הכנסת מישראל ביתנו סיפר בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM על הסיבה להגעתו לדיון במשפט נתניהו, התחזית לתוצאות הבחירות עבור מרצ והעבודה והתגובות להתנגדותו להתחסן. התכנית משודרת בימי ראשון עד חמישי בשעה 11:30

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית בשיחה עם ח"כ אבידר/צילום: ניב אהרונסון

"כשיש 20 אלף אנשים שהולכים לכבד אדמו"ר בהלוויה יהיה פיקוח נפש אבל בבלפור היו 40 אלף מפגינים ופיצצו אותנו. תתי אלופים, ראשי שב"כ, יס"מניקים שאמרו להם תזיזו והזיזו" - כך אמר היום (שני) ח"כ אלי אבידר בריאיון לבן כספית בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM.

כשנשאל על הגעתו לדיון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השיב: "הייתי כי מיליוני אזרחים במדינת ישראל חששו שזה לא יקרה שהוא יצליח לעשות את הטריק האחרון. הרי הוא הכניס אותנו לסגר שלישי ועובדה זה קרה, מערכת המשפט עומדת יציבה והוא בדרך".

בהמשך, אבידר צפה כי העבודה ומרצ יעברו את אחוז החסימה בבחירות הקרובות. "הנה אני עושה טעות, אני הולך להחמיא ליריבה פוליטית. זה היה מאוד מעליב ומקטין להגיד למרב מיכאלי כשהיא נבחרה שהיא צריכה גבר כמספר 2 שלה. שלח כי הוא מבין בעניינים פרלמנטריים, אבל מה היא מבינה פחות?", אמר.

"אני אומר שאני לא אתחסן ואסביר למה. אני לא באוכלוסיית סיכון, אני לא חושש, מרגיש בריא, שומר על בריאותי", הסביר. "מפגינים צועקים לי בהפגנות ותוקפים אותי בפייסבוק. צריך להבין את הדבר הזה בצורה הכי ברורה, אני לא אוהב לדבר על זה כי אני דמות ציבורית, לכן הליכוד משקיע מאות אלפי שקלים ובוטים ומבלבל את המוח שאלי אבידר קורא לא להתחסן. איך אני יכול לקרוא לא להתחסן שאצלי במשפחה כל הדור המבוגר התחסנו. זה עניין שלי".

ועדת הכנסת הזמנית לענייני השב"כ אישרה את החלטת הממשלה להסמיך את שב"כ לסייע במאמץ לצמצום התפשטות הקורונה- למשך חודש ימים. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"מיליוני אזרחים בישראל חששו שנתניהו יעשה טריק אחרון". אבידר/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

התכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM תופק ותצולם ברדיו 103FM ותשודר בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר. התכנית תשודר בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 עד הבחירות. את התכנית יגישו לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

במהלך השבוע יתראיינו לתכנית יו"ר סיעת דרך ארץ והמתמודד מטעם תקווה חדשה בבחירות הקרובות יועז הנדל ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully