וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדת העבודה הביעה חרטה על פוסט הצפירה ביום הזיכרון: "ישן מאוד ועלוב"

13.2.2021 / 19:53

אבתיסאם מרעאנה, שנבחרה במקום השביעי ברשימה, התייחסה לראשונה לדברים שכתבה ב-2013, לפיהם לא עמדה בצפירה. "היום לא הייתי כותבת את זה בכלל", הבהירה מרעאנה. בשבוע הבא ועדת הבחירות המרכזית אמורה לדון בעתירה שהוגשה בדרישה לפסול את מועמדותה בשל התבטאויותיה

בווידאו: מיכאלי מציגה את רשימת מפלגת העבודה לכנסת/מערכת וואלה! NEWS

אבתיסאם מרעאנה, המועמדת במקום השביעי ברשימת מפלגת העבודה, הביעה הערב (שבת) חרטה על הפוסט שכתבה ב-2013, בו אמרה שהיא לא עמדה בצפירה ביום הזיכרון. בריאיון בחדשות 12, אמרה מרעאנה כי "אני עומדת בצפירה כשאני בחוץ. אני מצטערת שזה (הפוסט) פוגע בכל לב של אמא או אבא או אח או אחות ששכל את הבן שלו".

היא הוסיפה כי " זה סטטוס ישן מאוד ועלוב. היום, אם הייתי משכתבת אותו, כותבת אותו מחדש, לא הייתי כותבת אותו בכלל". בשבוע הבא ועדת הבחירות המרכזית אמורה לדון בעתירה שהוגשה בדרישה לפסול את מרעאנה בשל התבטאויות עבר על יום הזיכרון ויום השואה. את העתירה הגישו קבוצה של חברי מפלגת העבודה, ואליהם הצטרפו גם הליכוד ותקווה חדשה.

אבתיסאם מראענה. אבשלום ששוני, אתר רשמי
"אני עומדת בצפירה כשאני בחוץ". אבתיסאם מראענה/אתר רשמי, אבשלום ששוני

מעוזיה סגל, חבר מפלגת העבודה שהוביל את העתירה בשם עשרות חברים נוספים, אמר בתגובה לריאיון של מרעאנה כי הוא "דוחה מכל וכל את הניסיון הציני שלה להתנער מאמירותיה הגזעניות והאנטי ציוניות". לדבריו, "אין ספק שאבתיסאם מראענה לא חוזרת בה באמת מעמדותיה: לא לגבי ביזוי מעמד הצפירה ביום הזיכרון, לא מהזלזול בשורדות שואה לא מתפיסתה את חיילי צה"ל כרוצחים וכאנסים ולא מהשמדת זיכרון יעקב".

סגל הוסיף כי "ברור שאחרי שבוע בו התברר שעמדותיה הם פיגוע אלקטוראלי בעבודה, וסיכויי פסילתה בגלל עמדותיה האנטי ציוניות גבוהים, החליטה טקטית 'כאילו' לחזור בה". לדבריו, "היא אינה מייצגת את עמדות מפלגת העבודה ואינה ראויה להיות מועמדת לכנסת, על אף הגיבוי לו היא זוכה ממרב מיכאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully