וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד: לתקווה חדשה יש סכיזופרניה. תוקפים את בנט ומשתמשים בתמונה שלו

14.2.2021 / 12:30

חברת הכנסת ממפלגת ימינה תקפה בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM את מפלגתו של גדעון סער לאחר הקמפיין החדש בו מוצגים בנט ולפיד כשותפיו. בנוסף, היא התייחסה לכניסתם האפשרית לכנסת של בן גביר ולדברי אבתיסאם מראענה. צפו

בווידאו: בחירות אישיות - טל שלו בשיחה עם ח"כ איילת שקד/צילום: יותם רונן

ח"כ איילת שקד (ימינה) התראיינה הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת טל שלו. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

ח"כ שקד תקפה בריאיון את מפלגת תקווה חדשה של גדעון סער, בעקבות קמפיין חדש בו מוצגת תמונתו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, לצד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, כשסער עצמו ניצב במרכז כראש הממשלה.

"תקווה חדשה קצת סובלים מסכיזופרניה כי הם עושים עלינו קמפיין נגטיב, ומצד שני שמים את בנט בקואליציה עם סער", אמרה שקד. "אנחנו לא חייבים להם דין וחשבון. הם משתמשים בו בשני קמפיינים סותרים, זה קצת מגוחך. אנחנו חברה במצוקה קשה בריאותית, כלכלית וחברתית וצריך מנהיג מאחד שלא מפוצל. מופעלים עלינו לחצים למה אנחנו לא לוקחים צד, כי אנחנו לא רוצים להחרים אף צד, אנחנו יכולים לאחד את כולם", הוסיפה.

בחירות אישיות, איילת שקד. 103FM, מערכת וואלה!
שקד באולפן 103FM, היום/מערכת וואלה!, 103FM

שקד התייחסה בריאיון לכמה סוגיות שונות בהן התנהלות נתניהו בזמן הקורונה, ישיבה עמו בממשלה, וכן כניסתם האפשרית של איתמר בן גביר מהציונות הדתית ואבתיסאם מראענה ממפלגת העבודה לכנסת. "אני חושבת שלגזענות אין מקום בכנסת. את איתמר בן גביר בית המשפט העליון אישר. העיסוק האובססיבי של התקשורת בבן גביר, אני לא צריכה לשתף איתו פעולה", אמרה שקד. "אני מציגה מפלגה רצינית של אנשי עשייה".

על מראענה היא אמרה כי "אדם שמוכן להתחייב לעקרונות היסוד של הקואליציה ולשמור על ישראל יהודית ודמוקרטית מבחינתי יכול להיות שותף".

מתקווה חדשה נמסר בתגובה כי "גם איילת שקד יודעת שבנט הוא האיש שישלים לנתניהו 61 ככל שזה יתאפשר לשניהם. האפשרות היחידה למנוע זאת ולהחליף את השלטון היא הצבעה לתקווה חדשה בראשות גדעון סער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קמפיין של תקווה חדשה, בית ז'בוטינסקי מתחת למצודה בתל אביב, מטה הליכוד הארצי, הערב. תמונות גולשים
תמונת קמפיין תקווה חדשה על בניין "מצודת זאב" בתל אביב, אתמול/תמונות גולשים

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". בהמשך השבוע: בצלאל סמוטריץ', אורנה ברביבאי, אמיר אוחנה וניצן הורוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully