וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: כשאמרתי שליברמן יכול לשבת איתי הותקפתי - היום זו ממשלת חלומות

חברת הכנסת ממרצ התראיינה בתכנית "בחירות אישיות" בהגשת ינון מגל, ואמרה כי "גוש רק לא ביבי הוא גוש אמיתי בגלל ההרס הרב שהוא השאיר כאן". זנדברג הדגישה כי היא לא פוסלת את בל"ד, אלא את "אלה שפוסלים מפלגות רק בגלל שהם ערביות"

בווידאו: בחירות אישיות - ינון מגל בשיחה עם ח"כ תמר זנדברג/צילום: יותם רונן
פריימריז במרצ - תמר זנדברג. ראובן קסטרו
ח"כ תמר זנדברג/ראובן קסטרו

ח"כ תמר זנדברג (מרצ) התראיינה הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת ינון מגל. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

זנדברג אמרה בריאיון כי תהיה מוכנה לשבת בממשלה עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, למרות הפערים האידיאולוגיים ביניהם. "כשאמרתי בפעם הראשונה שאני מוכנה לשבת איתו הרגו אותי ופתחו עלי ג'ורה אבל כיום זו נהייתה ממשלת החלומות של השמאל", אמרה זנדברג והסבירה זאת בכך ש"יש גוש מרכז-שמאל שמכתיב את הטון ומצטרף אליו מישהו נוסף מהימין וחותם על קווי היסוד".

עם זאת, הבהירה זנדברג כי היא "סולדת מפוליטיקה של שנאה והסתה וגזענות כלפי ערבים וכלפי חרדים וכלפי נשים וכל מי שלא יהיה", כשנשאלה על קמפיין ליברמן.

אביגדור ליברמן באולפן וואלה, 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
"סולדת מפוליטיקת של שנאה כלפי ערבים וכלפי חרדים". ליברמן/ראובן קסטרו

על יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, שרץ ברשימת "הציונות הדתית" אמרה כי "זה שהוא חכם ולמד איך להתבטא כדי שלא יפסלו אותו לא הופך אותו למשהו אחר ממה שהוא מצהיר עליו - ממשיך דרכו של כהנא. התנועה מוגדרת בארה"ב כארגון טרור, הרב כהנא דיבר במליאה ושמיר מנהיג הליכוד יצא מהאולם. אבל עכשיו? אהלן וסהלן".

כשנשאלה על פסילת מפלגת בל"ד אמרה "בל"ד מעולם לא נפסלה מלרוץ לכנסת ואני לא נציגה של בל"ד ולא מצביעה בל"ד. אבל הניסיון לפסול את הרשימה המשותפת ואת רע"מ רק בגלל שהם ערבים?"

זנדברג התייחסה לנסיונות הדחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הגוש הזה רק לא ביבי, הרבה מגלגלים עליו, אבל הוא גוש אמיתי כי מסתכלים על ההרס שנתניהו השאיר בשנים שלו", אמרה, "אנחנו רק לא ביבי גאים, אבל לא רק 'רק לא ביבי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully