וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסטל-אטבריאן: סער סוכן שנאה. בנט? איש ראוי, לא צריך להקטין אותו

עודכן לאחרונה: 22.2.2021 / 16:45

הסופרת ומועמדת הליכוד בבחירות אמרה בתכנית "בחירות אישיות" בהגשת יקי אדמקר וינון מגל כי "סער הוא בן אדם שמחרים מיליון וחצי מצביעי הליכוד המזרחיים המסורתים". היא הוסיפה כי "הפער בינו לבין בנט הוא עצום בעיני"

בווידאו: בחירות אישיות - יקי אדמקר וינון מגל בשיחה עם גלית דיסטל-אטבריאן/צילום: יותם רונן

גלית דיסטל-אטבריאן מועמדת הליכוד בבחירות לכנסת ה-24 אמרה הבוקר (שני) כי "יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הוא סוכן שנאה, בן אדם שבא ומחרים את מיליון וחצי מצביעי הליכוד המזרחיים המסורתים". סיטל אמרה את הדברים לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת יקי אדמקר וינון מגל.

דיסטל אטבריאן הוסיפה כי "סער הוא אופורטוניסט והוא לוקח את מגש הכסף מהימין ומעניק אותו ללפיד. אני לא מבינה איזה ימני בועלם יכול להצביע לגדעון סער".

מועמדת הליכוד הוסיפה לתקוף את יו"ר תקווה חדשה ואמרה כי "מה שסער עושה זה בדיוק לקחת את כל 'הליכודניקים הנסיכים של פעם.' זה דיבור גזעני, זה דיבור רע ובעיקר דיבור שפוצע אותנו. האיש הזה שבא לאחד פוצע אותנו עד זוב דם. הוא כל כך קר רוח וצבוע בהתנהלות שלו, הפער בינו לבין בנט הוא עצום בעיניי". לדבריה, "בנט הוא איש טוב שאצה לו הדרך".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו וגלית דיסטל -אטבריאן לאחר הצטרפותה לליכוד 4 בפברואר 2021. צילום מסך, אתר רשמי
נתניהו לצד דיסטל אטבריאן/אתר רשמי, צילום מסך

מתקווה חדשה נמסר: "השקרים של גלית דיסטל לא יעזרו. אין לנתניהו ממשלה בלי תמיכת הרשות הפלסטינית והקיצוניים מנסור עבאס ובן גביר. גם דלית דיסטל יודעת שרק גדעון סער מהווה אלטרנטיבה לממשלת הכישלון של נתניהו ורק הוא יכול להקים ממשלה יציבה בראשותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully