וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאשא ביטון: "נתניהו מפחד להתמודד מולי אז הוא שולח שליחים"

חברת הכנסת מתקווה חדשה תקפה את רה"מ על התנהלותו בתקופת הקורונה בתכנית "בחירות אישיות". היא טענה שיצא נגד עמדתה בעצת צוותו, וכי "הלך לבקש סיוע מאש"ף בבחירות". התכנית תשודר בראשון-חמישי ב-11:30, בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - טל שלו בשיחה עם ח"כ יפעת שאשא ביטון/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אסף דרורי

ח"כ יפעת שאשא ביטון ממפלגת תקווה חדשה התראיינה הבוקר (שלישי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת טל שלו. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

שאשא ביטון יצאה נגד מדיניות צווי איסור הפרסום והטלת ההגבלות המחמירות בתקופה האחרונה. "אנחנו שנה באירוע הזה ולא למדנו שום דבר מבחינת התנהלות הממשלה, אבל אנחנו כן במדרון חלקלק של תחושה של רצון לשלוט בחיים של אנשם כמו משטר צבאי - הנה עוצר, הנה אזיק אלקטרוני, הנה העברת מידע רפואי והגבלת כניסה ותנועה של אנשים שלא התחסנו".

"בכרוניקה שאנחנו נמצאים בה אנחנו צריכים להיזהר שאנחנו לא במדרון חלקלק, היעדר שקיפות, חצייה של קווים. תראי את נתניהו הולך לבקש מאש"ף סיוע בבחירות במדינת ישראל, איפה נשמע דבר כזה?", תהתה. "הם גם לא מכחישים את זה, גם כשהוא ניסה להגיד שזה לא על דעתו, הוא לא פיטר את פטין מולא. אירוע כזה חמור, אם הוא אומר שזה לא על דעתו, הוא סגן שר במשרד ראש הממשלה, הוא היה צריך להראות לו את הדרך החוצה, אבל אין סיכוי שמולא עשה את זה בלי שראש הממשלה ידע".

דיון בוועדת הקורונה. דני שם טוב, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"הקול של אדלשטיין והמילים של נתניהו". שאשא ביטון/אתר רשמי, דני שם טוב, דוברות הכנסת

בהמשך, סיפרה על החיכוכים מול נתניהו סביב כהונתה כיו"ר ועדת הקורונה. "היה שיח וניסיון לשיתוף פעולה מול ראש הממשלה בעצמו, ומול הצוותים שלו במשרד. גם באותו יום מדובר של אותו דיון שאנחנו מכירים, שעה לפני כן הייתי במשרד ראש הממשלה, הראיתי לו את הנתונים, הוא הבין שאין פה אירוע והסכים איתי, הצוות שלו אמר לא - היא תסגור ואתה תפתח".

"ברור לנו שהקול הוא הקול של יולי אדלשטיין אבל המילים של נתניהו ושומעים את שר הבריאות ושטייניץ, ראש הממשלה מפחד להתמודד מולי אז הוא שולח שליחים", הוסיפה. "הוא משעבד מדינה שלמה לטובת האינטרס שלו. אמרתי לו את זה בחדר - אתה עושה דברים על גב האנשים והפרנסה שלהם, אני לא יכולה לתת לזה יד".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully