וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: בעד חשיפת פרוטוקול הקורונה עכשיו, אפשר להעביר חוק בממשלה הבאה

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 13:47

השר לשיתוף פעולה אזורי וחבר הכנסת מהליכוד הצהיר ב"בחירות אישיות" של וואלה! ו-103FM שאינו מתנגד להורדת החיסיון על תמלולי קבינט הקורונה. הוא רמז שיודיע על ריצה לראשות העיר ת"א וסיפר שביקש מרה"מ לקבל שני תיקים לאחר הבחירות. התכנית משודרת בראשון-חמישי ב-11:30

בווידאו: בחירות אישיות - יקי אדמקר וינון מגל בשיחה עם השר אופיר אקוניס/צילום: ניב אהרונסון

השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס התראיין הבוקר (חמישי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת המגישים יקי אדמקר וינון מגל. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

"אין לי התנגדות שפרוטוקולי הקורונה ייחשפו לפני - ולא בעוד 30 שנה. הכנסת הבאה יכולה לחוקק חוק בנושא", הצהיר אקוניס, והוסיף כי "הווריאנט הבריטי עיכב את פתיחת המשק. תכננו לפתוח לפני 7 במרץ".

בהמשך, רמז במסויג שירוץ לראשות העיר תל אביב. "כשחולדאי יניח את המפתחות אודיע את הודעתי. הכתרים שהוא קשר לעצמו זו בושה וחרפה. אחליט על כך כשאדע אם יש לי יכולת ועם הסיכוי הוא ריאלי. לא אקפוץ ראש לבריכה ריקה".

השר לשיתוף פעולה אזורי, ח"כ אופיר אקוניס כינוס מליאת הכנסת 24 באוגוסט 2020. אורן בן חקון, אתר רשמי
"כשחולדאי יניח את המפתחות אודיע את הודעתי". אקוניס/אתר רשמי, אורן בן חקון

לדבריו של אקוניס, הוא מכוון לכהונה כשר בשני תחומים לאחר הבחירות הקרובות. "בממשלה הבאה, ביקשתי מראש הממשלה שני תיקים אזרחיים עם קשר לציבור הישראלי", סיפר, ובתשובה לשאלה אם הוא רוצה להשתדרג, אמר "חד משמעית".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully