וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש פורום הרשויות הדרוזיות נגד נתניהו: "מתייחס אלינו כמסתננים"

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 12:26

ג'בר חמוד, יו"ר מועצת סג'ור, תקף בריאיון לרדיו צפון את דבריו של נתניהו, לפיהם חוק הלאום עלה "עקב סכנת מהגרים בלתי חוקיים". חמוד: "יש גבול לזלזול באינטליגנציה של העדה, הרחוב הדרוזי רותח"

מחאת הדרוזים והצ'רקסים סמוך לגשר השלום בתל אביב 10 במאי 2020. ראובן קסטרו
"הרחוב הדרוזי רותח". מחאת הדרוזים נגד הממשלה, מאי 2020/ראובן קסטרו

ג'בר חמוד, ראש מועצת סאג'ור ויו"ר פורום הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות, אמר הבוקר (ראשון) על ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הוא מתייחס אלינו כאל מסתננים", ועוד תקף כי "יש גבול לזלזול באינטליגנציה של העדה הדרוזית". זאת, בתגובה לדבריו של נתניהו אמש בריאיון לעיתון כל אל-ערב על חוק הלאום, לפיהם הוא "עלה עקב סכנת המהגרים הבלתי חוקיים מאפריקה שהציפו את ישראל". החוק, שאושר ב-2018, עורר גל מחאות בקרב המגזר הדרוזי.

"אני כחבר מרכז ליכוד, שכל החיים שלי הצבעתי ליכוד, לא מצביע בבחירות הקרובות לליכוד, ואני רוצה להגיד לכל בני העדה הדרוזית שאני מבקש מהם לנהור לקלפיות", חמוד הוסיף. "אני מקווה שנתניהו לא יגיד 'המסתננים נוהרים לבחירות'. זה פשוט לא ייאמן עד כמה שהוא מזלזל בנו. אני יודע שהרחוב הדרוזי רותח".

האזינו לריאיון עם חמוד

חמוד עוד ציין כי בקהילה הדרוזית מתוכננות הפגנות גדולות שיערכו מיד עם סיום הבחירות בעוד יומיים. "אחרי הבחירות, אתם תקשיבו ותשמעו הרבה על העדה הדרוזית. להבדיל מאחרים, בחגי היהודים אנחנו לא רוצים להפריע עם הפגנות ודברים קשים. אנחנו נתחשב בעם ישראל - לא בממשלה. מלבד זה, שום דבר לא יעצור אותנו מלקבל את מאה אחוז הזכויות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully