וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הבחירות: פעילי המחאה נגד נתניהו מפרקים את המאהל בירושלים

מתנועת "אין מצב" נמסר כי הוחלט לפרק את המאהל מול מעונו של ראש הממשלה מאחר ו"מילא את תפקידו ההיסטורי" בכך שהביא להקדמת הבחירות. עוד מסרו כי מעתה יתמקדו "בהגדלת אחוז ההצבעה של האזרחים המבקשים שינוי". הפעילים הודיעו כי המאהל יפורק מחר

בווידאו: הפגנות נגד נתניהו ברחבי הארץ/קרדיט: הדגלים השחורים, קומי ישראל

פעילים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעו היום (ראשון) על פירוק מאהל המחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים. זאת, לאחר תשעה חודשי פעילות, ואחרי שהפעילים החליטו כי המאהל "מילא את תפקידו ההיסטורי" בכך שהביא להקדמת הבחירות. הפעילים הודיעו כי המאהל יפורק מחר.

מתנועת "אין מצב" נמסר כי "החלטתנו מתקיימת לאחר ש'אין מצב' ותנועות המחאה השונות הביאו להפלת הממשלה, וכעת נתמקד בהגדלת אחוז ההצבעה של האזרחים המבקשים שינוי. 'אין מצב' שמרו על מאהל המחאה למרות הטרדות עירית ירושלים פקחיה, למרות אלימות המשטרה באירועים שונים, למרות הטרדות הביביסטים ולמרות מזג האוויר".

הם מסרו כי ההחלטה לפירוק המאהל התקבלה בשל "החלטה מלאה שהוא מילא את תפקידו ההיסטורי ואף הביא לבחירות. כעת מבקשים ב'אין מצב' מכל האזרחיות והאזרחים המבקשים שינוי לצאת ביום שלישי ולהצביע".

מאהל המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מול מעונו בבלפור, ירושלים. 20 ביולי 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
"מילא את תפקידו ההיסטורי". המאהל מול מעון ראש הממשלה בירושלים, בשנה שעברה/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

אתמול הפגינו כ-20 אלף בני אדם נגד נתניהו והשחיתות השלטונית במעונו הרשמי בירושלים, במחאה הגדולה ביותר שנערכה בשבועות האחרונים. אלפים מחו גם בביתו בקיסריה, בצמתים וגשרים רבים ברחבי הארץ. בניגוד להפגנות הגדולות הקודמות לא נרשמו אירועים חריגים או מעצרים. המחאה נערכה זה השבוע ה-39 ברציפות.

אלפי המפגינים בירושלים צעדו מרחבת הכנסת לכיכר פריז, סמוך למעונו בבלפור. על שלטי המפגינים הופיעו כיתובים בסימן יום הבוחר המתקרב, בהם "23.3 כולנו בקלפי", "זה בידיים שלנו", "ובחרת", "כוחנו באחדותנו" ו"Imagine".

מיצב בדמות שעון חול הוצב בכיכר רבין בתל אביב, במטרה לעודד אנשים להצביע בבחירות. 21 במרץ 2021. אלדד רפאלי, אתר רשמי
מיצב בדמות שעון חול הוצב במטרה לעודד אנשים להצביע בבחירות. תל אביב, היום/אתר רשמי, אלדד רפאלי

בתוך כך, מיצב בדמות שעון חול הוצב היום בכיכר רבין בתל אביב, במטרה לעודד אנשים להצביע בבחירות. האחראי למיצב הוא היזם החברתי רוני דואק, יו"ר עמותת ציונות 2000 ושיתופים. המיצב הוא בדמות שעון חול ובתוכו מגן דוד ההולך ושוקע בחול, גובה המיצב 3.40 מטר ורוחבו 1.20.

מטעם העמותה נמסר כי מיצב שעון החול מוקם בכיכר על רקע החשש כי שיעור ההצבעה בבחירות יהיה נמוך במיוחד. "מטרתו להמחיש כי הזמן אוזל, המדינה שוקעת, וכדי לשנות את המצב הקיים חובה על כל אזרח ואזרחית במדינה לממש את זכות ההצבעה שלהם, ללא קשר לעמדתם הפוליטית", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully