וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאים מתגייסים להעלאת שיעור ההצבעה: "קחו את המשפחה והחברים ולכו להצביע"

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 17:48

מועמדים מכל רחבי הקשת הפוליטית יצאו לסיורים ברחבי הארץ, בניסיון לעודד אזרחים לממש את זכותם הדמוקרטית בשעות שנותרו עד לסגירת הקלפיות. נכון לשעה 16:00, שיעור ההצבעה הוא הנמוך ביותר מ-2009, ועומד על 42.3% בלבד. "הגורל של ישראל על הכף"

בווידאו: בפעם הרביעית בתוך שנתיים: אזרחי ישראל יוצאים לקלפיות/מערכת וואלה!

ראשי מפלגות מכל רחבי הקשת הפוליטית קראו היום (שלישי) לאזרחים לצאת להצביע. שיעור ההצבעה עד השעה 16:00 הוא הנמוך ביותר מאז 2009, והגיע ל-42.3% בלבד - ירידה של כ-4.7% מהבחירות שנערכו לפני שנה. מדובר ב-2,782,010 ישראלים שמימשו את זכות ההצבעה שלהם עד כה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא לסיבוב בחופי בת ים והנחה את חברי הכנסת של הליכוד לרדת לדרום, בטענה שאחוזי ההצבעה במעוזי הליכוד נמוכים. "חייבים לצאת להצביע עכשיו. קחו את המשפחה והחברים. עוד שני מנדטים ואנחנו מנצחים ומקימים ממשלת ימין", אמר.

"‏ביבי קורא לליכודניקים להצביע סמוטריץ', אבל אם כבר מותר לליכודניקים, ברשות ובסמכות, להיפרד מהפתק 'מחל' - הרבה יותר הגיוני לעשות זאת עם הפתק 'ת'. ליכודניק אמיתי מצביע לתקווה חדשה", השיב לו יו"ר תקווה חדשה גדעון סער. יו"ר ימינה נפתלי בנט קרא גם הוא "לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע כדי להביא את השינוי, כדי שתקום כאן סוף סוף ממשלה שאכפת לה".

בחירות 2021  (סבב ד') | יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער ממריץ בוחרים ברחובות. תקווה חדשה, אתר רשמי
סער בסיור להעלאת שיעור ההצבעה ברחובות/אתר רשמי, תקווה חדשה
בחירות 2021  (סבב ד') | רה"מ, נתניהו ממריץ בוחרים בטיילת בת ים 23 במרץ 2021. הליכוד, אתר רשמי
"חייבים לצאת להצביע עכשיו". נתניהו בחופי בת ים/אתר רשמי, הליכוד

שותפו של סער לגוש מתנגדי נתניהו, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, ניסה לעורר את המצביעים בכיכר דיזנגוף בתל אביב. "אני מקווה שכל האנשים שיושבים כאן כבר הצביעו או שבדרך להצביע", אמר. "הכי חשוב שהציבור החילוני יצא להצביע. בבחירות האחרונות כ-1,200,000 איש בערים עם רוב חילוני מובהק לא הגיעו לקלפי. רק כאן בתל אביב כמעט חמישה מנדטים בבחירות הקודמות לא באו להכריע".

יו"ר כחול לבן בני גנץ בחר לנסות להעלות את שיעור ההצבעה מתוך קניון בכפר סבא. "אנחנו במאבק על כל קול. אל תהיו שאננים. אנחנו דוהרים לבחירות חמישיות ורק אנחנו נבלום את נתניהו", אמר. "אחוזי ההצבעה נמוכים. חייבים כחול לבן בכנסת. צאו להצביע".

בחירות 2021  (סבב ד') | יו"ר כחול לבן, בני גנץ ממריץ בוחרים בראש העין 23 במרץ 2021. כחול לבן, אתר רשמי
"אל תהיו שאננים". גנץ/אתר רשמי, כחול לבן

במרצ הצטרפו לקריאות על חשיבות ההצבעה. "לא רק הגורל של מרצ מונח על הכף, אלא הגורל של ישראל החופשית והדמוקרטית. אנחנו קוראים לא רק לתומכי מרצ, אלא לכל מי שהדמוקרטיה חשובה לו, לצאת ולהצביע כדי למנוע מנתניהו הקמת ממשלה".

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי הדגישה כי "זה המאני טיים". מיכאלי מסרה כי "זה לא צחוק. אחוזי הצבעה נמוכים זה אומר שאתם ואתן לא יצאתם להצביע ולא נוכל להשיג שינוי. צאו להצביע. אם כבר יצאתם תעשו טלפונים למשפחה לחברים לשכנים ותוודאו שגם הם יוצאים להצביע. זה המאני טיים".

"אני רואה כעת נתונים עדכניים מוועדת הבחירות ומהנציגים שלנו ברחבי הארץ ואני מודאג מאוד", אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי. "תשכנעו אנשים להצביע ש"ס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully