וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפע: שמח שלקחתי חלק בתנופה של העבודה, מיכאלי לא תיכנס לממשלת נתניהו

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 11:23

חבר הכנסת לשעבר, שפרש מכחול לבן, בירך על ההישג המסתמן שמכניס את העבודה למשכן עם 7 מנדטים. הוא שיבח את יושבת הראש והבהיר כי בדרך להרכבת קואליציה בגוש מתנגדי נתניהו, "אנחנו פתוחים להרבה מאוד אפשרויות ומחכים לתוצאות האמת"

אמילי מואטי, מספר 3 בעבודה, מדברת השילוב בין היותה טוניסאית לגוש השמאל אליו משתייכת. משדר בחירות 24.03.21/ללא

ח"כ לשעבר רם שפע, מספר 6 ברשימת העבודה לכנסת ה-24, בירך הבוקר (רביעי) על הישג המפלגה שלפי ספירת הקולות המתעדכנת זוכה ב-7 מנדטים.

"חיוך גדול למי שלקח חלק בתנופה האדירה", אמר שפע, שפרש מכחול לבן ועבר למפלגת העבודה. "מרב מיכאלי לקחה מפלגה שהייתה בקבר והפכה אותה למשהו חדש, שצעירים וצעירות מתחברים אליו, מבינים שהיא באה לבנות ואני שמח שלקחתי בזה חלק".

על שאלת הסיכוי של גוש המתנגדים לנתניהו להרכיב ממשלה עם 61 מנדטים, השיב כי "עברנו את כל החישובים הגושיים, איש מאיתנו לא יודע לומר מה יקרה בתוצאות האמת. כפי שנראה אנחנו מבינים שכל הסיפורים של נתניהו שהכול סגור ויש ממשלת ימין - זה ממש לא המצב. חצי מהאנשים רוצים שינוי. אנחנו פתוחים להרבה מאוד אפשרויות ומחכים לתוצאות האמת".

מרב מיכאלי במהלך הצהרתה 24 במרץ 2021. אבשלום שושני, פלאש 90
חגיגות במטה העבודה, הלילה/פלאש 90, אבשלום שושני

עם זאת, שפע הדגיש כי מיכאלי לא תיכנס לממשלה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו, "היא הוכיחה זאת באופן הכי חד בממשלה הקודמת. אני לא מכיר שיחה בינו לבינה בשעות האחרונות. אנחנו נמצא את הדרך להרכיב ממשלת שינוי".

הוא אף הביע תקווה כי יו"ר כחול לבן בני גנץ, שנחשב להפתעה וזוכה בשלב זה ב-8 מנדטים, לא ישוב לממשלת נתניהו. "אני מאוד מקווה שזה לא יקרה", אמר. "חשוב להזכיר שאחד הדברים הקטנים במירכאות שהיו זה הקורונה שנכנסה לחיינו אז".

מואטי: "נהיה חלק מכל קואליציה שתהווה אלטרנטיבה לשלטון נתניהו"

מספר 3 ברשימה, אמילי מואטי, התראיינה גם היא למשדר ואמרה כי "נהיה חלק מכל קואליציה שתהווה אלטרנטיבה לשלטון נתניהו, כולל הכול. אני סומכת על יו"ר המפלגה שלי ועל הצוות שלה שינהל בצורה הכי טובה ושקופה את המשא ומתן שמחכים לנו. אני מחכה בכיליון עיניים להגיע לבית הנשיא ולדבר איתו".

"נעשה הכי טוב בשביל המפלגה, המחנה והמדינה", המשיכה מואטי. "אני מקווה שהכנסת הזאת לא תהיה קצרה. אני לא רוצה עוד בחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully