וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי לוי: ביש עתיד ציפינו ליותר, לפיד לא פוסל שום אפשרות שתחליף את הממשלה

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 9:55

מספר 8 ברשימת יש עתיד תיאר את האכזבה מתוצאות הבחירות שמעניקות למפלגה בשלב זה 18 מנדטים, הרחק מהליכוד. על הישג המפלגות הקטנות אמר לוי כי "בחודש האחרון נשארנו אדישים כלפי כחול לבן ועזרנו למרצ". הוא חיזק את הטקטיקה בה נקט לפיד בקמפיין: "השקט הוכיח את עצמו"

סיכום ליל הבחירות: על פי המדגמים מרוץ צמוד בין הגושים, לנתניהו אין 61/צילום: שי מכלוף, יותם רונן, ניב אהרונסון, קובי אליהו, בני בן סימון, שלומי גבאי, רוני כנפו

ח"כ מיקי לוי, מקום 8 ברשימת יש עתיד לכנסת ה-24, סיפר הבוקר (רביעי) על האכזבה מהתוצאות שמעניקות למפלגתו בשלב זה 18 מנדטים. בריאיון למשדר וואלה! ו-103FM תיאר כי "ציפינו ליותר, עבדנו קשה בעניין הזה". על הישגי המפלגות הקטנות בגוש מתנגדי נתניהו, אמר כי "יש כמה תוצאות שהפתיעו: כחול לבן - חשבנו שיהיו 6-5 מנדטים. בחודש האחרון נשארנו אדישים כלפיהם ועזרנו למרצ".

בנוגע לטקטיקה של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ששמר על שתיקה לאורך כל הקמפיין ונמנע מלהכריז על מועמדותו לראשות הממשלה, אמר לוי כי "לפיד מתמודד על ראשות הממשלה, אם היה אומר את זה - נתניהו היה מפנה אצבע מאשימה עם 'אמרתי לכם' ושותה לחלוטין את גדעון סער. השקט הוכיח את עצמו".

הצהרתו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד לאחר תוצאות המדגם 24 במרץ 2021. דני מרון
"בחודש האחרון נשארנו אדישים כלפי כחול לבן ועזרנו למרצ". לפיד, הלילה/דני מרון

"ההנהגה לא צריכה להיות רועשת", המשיך. "יאיר ניהל שיחות עם כל ראשי המפלגות בגוש שלנו, על חלק מהן היינו שמחים להגן. המספרים ידועים, כרגע בנט לשון המאזניים ואינני סומך על בנט".

לוי סירב לאשר כי לפיד יוותר על ראשות הממשלה לטובת יו"ר ימינה נפתלי בנט, אם המהלך יוכל להוביל לשינוי במפה הפוליטית. לדבריו, "לפיד אמר שאינו פוסל שום אפשרות כדי להחליף את הממשלה הרעה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully