וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שרון: "בלתי מתקבל על הדעת שהליכוד יתבסס על תומכי חמאס"

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 15:20

בנו של ראש הממשלה לשעבר התנגד בחריפות לאפשרות של הקמת ממשלה בתמיכה או בהימנעות של רע"ם. "אני לא חושב שיש ליכודניק שיהיה מוכן לקבל את זה", אמר חבר המפלגה בריאיון ל-103FM, וטען שנתניהו הפך אותה ל"צפון קוריאנית"

בווידאו: עבאס מצהיר כי הוא מושיט יד לחיים משותפים ולא פוסל איש/צילום: שלומי גבאי

גלעד שרון, חבר הליכוד ובנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, התנגד היום (ראשון) בחריפות לאפשרות של הקמת ממשלה בתמיכה או בהימנעות של רע"ם. בריאיון ל-103FM, כינה את המפלגה "תומכי חמאס", מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו והבהיר שבשורות המפלגה לא יקבלו את המהלך בשוויון נפש.

"מה שכרגע מטריד אותי הוא שהליכוד לא יתבסס על תומכי חמאס להקמת ממשלה. זה דבר בלתי מתקבל על הדעת", הבהיר. "התנועה האסלאמית בארץ היא זרוע של האחים המוסלמים. זו תנועה שהתחילה במצרים ויש לה זרוע בעזה שנקראת חמאס, בטורקיה זה ארדואן".

"זה דבר בלתי קביל, אני לא מאמין שיש ליכודניק שיכול לקבל את הדבר הזה. לא יכול להיות שראש הממשלה אמר לפני ימים אחדים שלא תהיה ממשלה בהישענות התנועה האסלאמית וכל השרים הזדהו עם זה, והיום זה הפוך והשרים מזדהים גם", הוסיף.

גלעד שרון מגיע לבית החולים שיבא לאחר ההודעה על פטירתו של אריאל שרון. ינואר 2014. ניב אהרונסון
שרון/ניב אהרונסון

לדבריו, "בתור איש ליכוד, שאומר את דעתי ללא מורא בניגוד לכל השרים והח"כים שלא מעזים, אומר: אסור לו להקים ממשלה עם תומכי חמאס". עם זאת, טען כי "נתניהו כבר הקים חמש ממשלות. עם כל היכולות שלכם, הוא לא צריך את העצות שלכם או שלי כדי לדעת איך להקים ממשלה".

ההתבטאות של שרון באה ברקע מחלוקת פנימית בליכוד על שיתוף הפעולה האפשרי עם מפלגתו של מנסור עבאס. רבים מחברי המפלגה ישרו קו עם השתיקה של נתניהו ביחס לנושא ואף הביעו תמיכה במהלך, אך אחרים הביעו אי-נוחות משינוי העמדה כלפי תמיכת מפלגות ערביות. בין היתר, ח"כ שלמה קרעי אמר כי "שרוצה להקים ממשלה עם תומכי טרור זה אדם שאין לו מקום בכלל בממשלה ימנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully