וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון דוידי הודיע על עזיבתו את רשימת ימינה והמשך כהונתו כראש העיר שדרות

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 10:54

דוידי, שנבחר במקום השלישי במפלגתו של בנט לכנסת ה-24, החליט שלא להשתתף בהשבעה מחר. גורם המעורה בפרטים טען כי הוא חשש מכך שלא ימונה לתפקיד שר בתרחיש בו לא תקום ממשלה ואז לא יוכל לשוב לתפקידו כראש העיר

בווידאו: ראש עיריית שדרות מצטרף ל"ימינה"/צילום: אריאל זנדברג

ראש העיר שדרות, אלון דוידי, שנבחר במקום שלישי ברשימת ימינה לכנסת ה-24, הודיע היום (שני) על עזיבתו את רשימת המפלגה ועל המשך כהונתו כראש העיר. דוידי, אחד השמות הבולטים ברשימה של נפתלי בנט בבחירות האחרונות, התלבט בימים האחרונים סביב המשך דרכו.

גורם המעורה בפרטים טען כי דוידי חשש מכך שלא ימונה לתפקיד שר בתרחיש בו לא תקום ממשלה ואז לא יוכל לשוב לתפקידו כראש העיר.

דוידי מסר כי "החלטתי להישאר בתפקידי כראש העיר שדרות כעת. הצטרפתי לימינה מתוך אמון עמוק במנהיגותו של נפתלי בנט ומתוך אמונה בערכי התנועה, ערכים של אהבת העם והארץ, ביצועיסטיות ושליחות ציבורית עמוקה, ועודני מאמין במפלגה ובחבריי לדרך. אני מודה לחברי וידידי, יו"ר התנועה נפתלי בנט, ומגבה אותו בפעולותיו להבאת ממשלת יציבה ומתפקדת לישראל".

בנט הגיב לעזיבתו ואמר: "אלון דוידי הוא חבר ומנהיג ערכי ומוכשר. אלון החליט להישאר בתפקידו כראש העיר שדרות ולכן לא יושבע כחבר כנסת. אלון ממשיך בימינה והוא יוביל את הפעילות המוניציפאלית של התנועה במלוא התנופה".

אלון דוידי. AP, דייב בומביץ', ראובן קסטרו
חשש מכך שלא ימונה לשר. דוידי/ראובן קסטרו, AP, דייב בומביץ'

למרות שנבחר לכהן כחבר כנסת בכנסת הקרובה, העדיף דוידי להישאר בזירה המקומית. מי שאמורה להיכנס במקומו לכנסת שתושבע מחר היא ח"כ עידית סילמן, מקום שמיני בימינה שהייתה חברה עד לאחרונה בבית היהודי.

בינואר האחרון הודיע דוידי על הצטרפותו לימינה. האחרון, סגן יו"ר מרכז השלטון המקומי וחבר הליכוד הביע אז חוסר אמון במנהיגותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

דוידי, בן 47, נשוי ואב לשבעה, מכהן כראש העיר שדרות בשבע השנים האחרונות. הוא נולד וגדל בבאר שבע בשכונה ד', למד בישיבת בני עקיבא אהל שלמה בעיר ובישיבת ההסדר קרני שומרון. נוסף על כך, הוא שירת כקצין ביחידה מובחרת בצה"ל. קודם לכהונתו כראש עיריית שדרות, שימש כמנהל ישיבת ההסדר בעיר, היה סמנכ"ל תנועת מבראשית, ובנוסף היה ממובילי תנועת המחאה נגד ירי הרקטות מרצועת עזה והקים את המטה לביטחון שדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully