וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

"מנשק לנתניהו את התחת": עימות חריף בין טיבי לעבאס במליאה

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 11:35

חילופי הדברים הקשים התרחשו במהלך ההצבעה על חוק פיזור הכנסת. טיבי האשים את עבאס כי רק בגלל סמוטריץ' הוא לא יושב עם נתניהו, וזה השיב לו כי הוא זה "ששלח את נתניהו הביתה". איימן עודה הצטרף גם הוא לעימות וכינה את עבאס "חסר ערכים"

בווידאו: עימות חריף במליאה בין טיבי לעבאס במליאת הכנסת/צילום: ערוץ הכנסת

עימות חריף התרחש היום (חמישי) במליאת הכנסת בין סגן יושב ראש הכנסת אחמד טיבי ובין יו"ר מפלגת רע"ם מנסור עבאס, במהלך ההצבעות על חוק פיזור הכנסת. במהלך העימות האשים טיבי עבאס כי הוא מתחנף ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

"אתה מנשק לו את התחת כדי שייקח אותך", אמר טיבי במהלך ההצבעה לעבאס. עבאס בתגובה טען כי הוא זה ש"שלח הביתה" את נתניהו, וקרא לעבר טיבי ומפלגתו כי "אתם רוצים להחזיר אותו". טיבי השיב לעבאס ואמר לו כי "בגלל סמוטריץ' אתה לא עם ביבי".

מנסור עבאס בדיון מליאת הכנסת על פיזורה, 20 ביוני 2022. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"בגלל שיתוף הפעולה ביננו הצלחתי להיכנס לממשלה", עבאס לנתניהו/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

לאחר מכן פנה עבאס לנתניהו ואמר לו כי "בגלל שיתוף הפעולה ביני לבינך הצלחתי להיכנס לממשלה". בשלב זה פנה גם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה לנתניהו ואמר לו כי הח"כים הערבים ששיתפו איתו פעולה הם "ללא ערכים", תוך שהוא מצביע על מנסור עבאס שלידו.

קודם לכן, נאם נתניהו במליאת כנסת, שם אמר כי "לפיד כבר סגר עם רע"ם והמשותפת את הממשלה הבאה. ללפיד אין ממשלה בלעדיהם, זאת מתמטיקה פשוטה". ח"כ טיבי הגיב לדבריו ואמר לח"כים בספסלי הליכוד: "ליקקתם לערבים שנה שלמה".

עוד בוואלה!

בנט הודיע שלא יתמודד בבחירות הבאות, שקד תכהן כיו"ר ימינה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully