וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

ח"כ יאיר גולן הודיע רשמית שיתמודד לראשות מרצ: "אאבק בימין המושחת"

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 11:57

סגן שרת הכלכלה הודיע שיתמודד לראשות המפלגה ויתמודד בפריימריז מול ניצן הורוביץ. בהודעתו תקף חבר הכנסת את נתניהו: "בנה סביבו מחנה קיצוני בדעותיו, אפל בערכיו ומסוכן במעשיו"

בווידאו: יאיר גולן מודיע שיתמודד על ראשות מרצ/צילום: ניב אהרונסון

סגן שרת הכלכלה יאיר גולן הודיע הבוקר (רביעי) רשמית על התמודדות לראשות מפלגת מרצ. הוא יתמודד מול יו"ר המפלגה הנוכחי ניצן הורוביץ. "אני מאמין בדמוקרטיה בשוויון הצדק חברתי ובשלום", אמר גולן. "אתמודד מתוך מטרה להיאבק בימין המושחת והמשיחי שחותר בכל הכוח לשנות את פני המדינה האהובה שלנו".

עוד התייחס גולן לנתניהו ואמר כי יש לו חלק נכבד בשחיתות ובהקצה הלאומנית. "אל לנו להקל ראש במעשי נתניהו שאינם נידונו בבית המשפט", אמר. "הוא בנה סביבו מחנה קיצוני בדעותיו, אפל בערכיו ומסוכן במעשיו. די בשעה קלה במליאת הכנסת על מנת להבין לאן החבורה הזו גוררת את כולנו. מול הלאומנות המשיחיות האלימות - חייב לעמוד כוח נגדי שפועל באותה נחישות ועוצמה, שלא מתעסק בנימוסין ולא נבהל מביקורת, שמישיר מבט למציאות ולציבור".

יאיר גולן הכריז על התמודדות לראשות מרצ. בית ציוני אמריקה, ת"א, 6 ביולי 2022. ראובן קסטרו
יתמודד לראשות מרצ", גולן/ראובן קסטרו

גולן התחייב כי לאחר שיבחר הוא "יפעל לבניית השמאל הציוני כמחנה רחב, שיש לו חלק בהנהגת המדינה". "אני מתחייב שבשלושת החודשים שעומדים לרשותי אבנה מרצ חזקה, גדולה ובטוחה בעצמה", אמר. "אני קורא למצביעי שמאל בעבר ובהווה, בואו הביתה".

בתגובה להודעתו של גולן, חברת מפלגתו מוסי רז אמר כי הוא שמח שכוחה של המפלגה לא פג. "יש במפלגה רבבות מתפקדים שיבחרו באופן דמוקרטי, מבין מספר מועמדים את מי שיוביל את המפלגה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully