וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

איילת שקד: "קצת סבלנות ונצא לדרך. ארוץ עד הסוף עם מפלגה שתהיה מורכבת מאנשי ימין"

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 11:30

שקד כתבה את הדברים לאחר שהותקפה מצד גורמים בליכוד שאמרו שהיא "חלק מגוש השמאל" ותקווה חדשה, שגורמים בה טענו שהצבעה למפלגה בראשה משמעותה קולות לנתניהו. בסביבתה טענו שהסקרים שלפיהם אינה עוברת את אחוז החסימה נובעים מכך שלא הציגה עד כה רשימה ואסטרטגיה

בווידאו: שקד קוראת לליכוד להעביר את חוק הוויזות/צילום: שלומי גבאי

איילת שקד כתבה הערב (שבת) בפוסט בפייסבוק: "קצת סבלנות ונצא לדרך. אני מתכוונת לרוץ עד הסוף עם מפלגה שתהיה מורכבת מאנשי ימין". לדבריה: "בתקופה זו חוסר הוודאות קיים, במיוחד לאור המידע החסר לגבי הדמויות והאישים החדשים שיהיו חלק מהמפלגה, יחד עם כל חברי הכנסת המצוינים שלנו וכמובן בשל הפצת השמועות נגדנו ע"י יריבינו הפוליטיים". ואולם, לדבריה: "סבלנות, זה מה שנדרש, תהיה לנו רשימה איכותית, שתפנה לקהל הרחב ותגיע להישגים גדולים".

את הפוסט היא פרסמה לאחר שבשבועיים האחרונים ספגה גם מתקפה חריפה מצד הליכוד ותקווה חדשה. בליכוד אמרו שהיא "חלק מגוש השמאל" ובתקווה חדשה אמרו כי הצבעה למפלגת ימינה שבראשה היא עומדת משמעותה עוד קולות לנתניהו.

איילת שקד בכנס הרשויות המקומיות של לשכת רואי החשבון, 4 באפריל 2022. ניב אהרונסון
פונה לציבור הסרוג ולמי שחשוב לו שכלכלת ישראל תהיה ליברלית. איילת שקד/ניב אהרונסון

אתמול פורסם סקר שלפיו שקד אינה עוברת את אחוז החסימה. בסביבת שקד טענו בסוף השבוע כי הסקרים שבהם היא אינה עוברת את אחוז החסימה נובעים מהעובדה שהיא לא הציגה עד כה רשימה או אסטרטגיה לקראת הבחירות הקרובות. לדבריהם, שקד בונה בימים אלה את תשתית המפלגה שאליה יצטרפו "עוד כוחות חדשים וחיבורים חדשים", כלשונם, ובכוונתה לפנות לקהל של הציונות הדתית, ימין וימין מרכז.

"השבועיים הקרובים יהיו קשים, אבל ממצבים קשים נבנים וצומחים. קחו אוויר. תנשמו", כתבה שקד והוסיפה כי "התמונה תתבהר בקרוב". לדבריה, היא קוראת "לציבור הסרוג, הדתי לאומי ולאנשי ימין ומרכז, שהמדינה הזו יקרה להם כל כך, למי שרגיל לאהוב ולא למי שבוחר לשנוא, לאלו ששירתו בצבא או בשירות לאומי, לאלו שתורמים למדינה הזו יום יום".

שקד פנתה גם "למי שחשוב לו שכלכלת ישראל תהיה ליברלית, בלי כבלים של רגולציה חונקת, הסכמים כובלים וחוסר תחרות. אנחנו בימינה עשינו יחד בשנה אחת שורה של רפורמות משמעותיות מאוד ברישוי עסקים, בייבוא ובכשרות, תנו לנו את הכוח להמשיך לשחרר אתכם מכבלים מיותרים".

  • עוד באותו נושא:
  • איילת שקד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully