וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

השופר של גפני: "אם הליכוד רוצה לנצח בבחירות - שיעצור את טירוף התליון"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 12:02

במאמר מערכת שכותרתו "יצאו מדעתם" בעיתון "יתד נאמן" נמתחה ביקורת חריפה על השרשרת שחולקה בכנס הליכוד ועליה מוטבעת דמותו של נתניהו. הכותב תיאר עתיד דמיוני שבו כל מתפקד ליכוד יידרש להציב פסל בדמות יו"ר המפלגה בביתו. "המרחק לעגל הזהב אינו רחוק"

פעילת הליכוד היידי מוזס, עונדת תליון זהב בדמותו של נתניהו על ח"כ ישראל כץ. 17 ביולי 2022/ללא

מאמר מערכת של העיתון "יתד נאמן", שמזוהה עם יו"ר יהדות התורה משה גפני, נמתחה ביקורת חריפה על הליכוד בעקבות התליון שמוטבעת בו דמותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו. "אם הליכוד רוצה לנצח בבחירות, כדאי לו לעמוד בראש ולעצור את הטירוף הזה", נכתב.

במאמר שכותרתו היא "יצאו מדעתם", נכתב גם כי "כך זה מתחיל, קודם כל מפיצים שרשרת ועליה תבליט המנהיג - ובשלב הבא זה יגיע לתבליט אולי מגב אולי מכסף ומי יודע, אולי אפילו מזהב, שכל מתפקד ליכוד יחויב להציב אותו בכניסה לבית. אות ומופת לנאמנות המוחלטת למנהיג".

שרשרת נתניהו. ראובן קסטרו
"הצהרת נאמנות". תליון הזהב עם דמות נתניהו/ראובן קסטרו

"אנשי השירות החשאי של המפלגה יעברו בין בתי מתפקדי הליכוד לוודא שאכן הציבו את התבליט במקום ובכבוד הראוי לו, אם רצונו להיות חברי מפלגה", המשיך לתאר כותב המאמר סיטואציה עתידית דמיונית. "פולחן אישיות הוא 'סגולה בדוקה' להרס וחורבן, ובעיקר - לסלידה ומיאוס, כי משרשרת זהב לעגל זהב המרחק אינו גדול".

מוקדם יותר השבוע חולקה באחד מכנסי הבחירות של הליכוד שרשרת "הצהרת הנאמנות" מוזהבת עם דמותו של נתניהו. הרגע תועד, הופץ ברשתות החברתיות ועורר ביקורת במערכת הפוליטית. בסרטון שהופץ מהכנס בבית בגבעת זאב נראית פעילת הליכוד היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז לכנסת, מנסה לענוד את תליון הזהב בדמותו של נתניהו על ח"כ ישראל כץ. "זו הצהרת נאמנות למפלגה שלנו. אנחנו גאים להיות במפלגה הזו שיש לנו נבחרים מעולים וראש ממשלה בקרוב נפלא בנימין נתניהו", אמרה מוזס. בהמשך, כץ העביר את השרשרת ליושבת משמאלו.

נתניהו הגיב לסערה סביב התליון בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות. "לא צריך שום תליון ולא הצהרת נאמנות. הנאמנות שאנחנו צריכים היא לעקרונות שלנו - שמירה על ארץ ישראל, על בטחון ישראל, הורדת מחירים, דאגה ליוקר המחיה", אמר נתניהו. "אלה הדברים המהותיים, ומעל הכל: הנאמנות לדגל ישראל שירד, ואנחנו מניפים אותו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully