וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

גנץ בריאיון לוואלה!: לא רוצה לפגוע בלפיד, אני לא מפצל את הגוש

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 17:57

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן טוען כי האיחוד עם תקווה חדשה של גדעון סער מחזק "אחיזת המרכז והחיבורים בישראל". על החיזורים ההדדיים שלו ושל לפיד אחר גדי איזנקוט אמר: "אני חושב שאנחנו המסגרת המתאימה. אני מאוד מקווה שיצטרף". הריאיון המלא ב-20:00 בוואלה!

בווידאו: גנץ בריאיון לטל שלו מבהיר כי אינו רוצה לפגוע בלפיד וכי הוא לא מפצל את הגוש/צילום סטילס: ראובן קסטרו, צילום וידאו: יותם רונן ואבי רוקח

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ אמר היום (שני) כי אין לו כוונה לפגוע פוליטית בראש הממשלה יאיר לפיד. זאת, במסגרת ריאיון לוואלה! שיפורסם במלואו ב-20:00 שבו התייחס בין היתר לחיזורים ההדדיים שלו ושל לפיד אחר הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט. "אני לא מחפש לפגוע בלפיד, אני רוצה את גדי בתור שותף בכחול לבן. זה נראה לי מטרה חשובה בפני עצמה. אנחנו כאמור מכירים עשרות שנים אני יודע בדיוק מה גדי חושב על כל אחד מעולמות התוכן הביטחוני, המדיני, הכלכלי והחברתי. אי-אפשר להכניס דף נייר בינינו בעניין הזה, ואני חושב שאנחנו המסגרת המתאימה. אני מאוד מקווה מאוד שיצטרף לפוליטיקה ואנחנו נחכה".

גנץ הדגיש כי הוא "לא מפצל את הגוש". לדבריו, הוא "מחזק ומרחיב את הגוש. אני נמצא במרכז ויכול לקחת קולות גם מהימין, לא רק אלה שהצביעו לי - אלא גם אלה שמוכנים להצביע לי. אני היחידי בכנסת שאף אחד לא באמת פוסל אותו ובכך אני מחזק את המחנה".

הריאיון המלא יפורסם ב-20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully