וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בני בגין הודיע שלא יתמודד בבחירות: "לא ימשיך לשרת בכנסת בגיל 80"

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 23:46

חבר הכנסת הודיע ליו"ר תקווה חדשה כי בשל גילו לא יתמודד ברשימת המפלגה לכנסת ה-25. סער הודה לו על "עבדותו המסורה והמקצועית". אחרי האיחוד עם כחול לבן גברו ההערכות כי חבר הכנסת, שנכנס לחיים הפוליטיים כבר ב-1988, יודיע על פרישה

בווידאו: קריאות "בוגד" נגד בני בגין מחוץ לישיבת סיעת תקווה חדשה בבית שמש/מערכת וואלה!

חבר הכנסת בני בגין הודיע הערב (חמישי) שלא יתמודד ברשימת כחול לבן-תקווה חדשה בבחירות לכנסת ה-25. בגין הודיע על החלטתו ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער, והסביר כי ההחלטה התקבלה בשל גילו, שכן בקרוב ימלאו לו 80.

סער הודה לבגין על כך שנעתר בשעתו לפנייתו, ערב הבחירות הקודמות, להצטרף לתקווה חדשה. "עבודתו המסורה והמקצועית בכנסת ובוועדותיה", נמסר בהודעת תקווה חדשה. חבר הכנסת הודיע כי הוא נשאר חבר תקווה חדשה ושייקח חלק במערכת הבחירות.

בני בגין בישיבת ועדת חוץ וביטחון, כנסת, 30 באפריל 2018. מרים אלסטר, פלאש 90
לא יתמודד לכנסת הבאה. בגין/פלאש 90, מרים אלסטר

בגין, שנבחר לראשונה לכנסת ב-1988, היה זקן חברי הכנסת בכנסת ה-24, והוא הצטרף לתקווה חדשה בינואר 2021 לאחר שנים, שבהן שימש לסירוגין חבר כנסת מטעם הליכוד ומפלגות אחרות עם הפסקות חוזרות ונשנות מהחיים הפוליטיים. הוא שובץ במקום השישי ברשימתו של סער בבחירות האחרונות. אחרי האיחוד של תקווה חדשה עם כחול לבן גברו ההערכות במפלגה כי יפרוש ולא יתמודד על מקום בכנסת הבאה.

בין השנים 1988 ל-1998 בגין שימש חבר כנסת מטעם הליכוד, עד שהתפלג ממנה במחאה על "הסכמי Y" שנחתמו עם הפלסטינים והקים סיעה חדשה בשם חרות התנועה הלאומית. המפלגה החדשה לא הצליחה בבחירות לכנסת ה-15 ובגין פרש מהחיים הפוליטיים עד 2008, אז חזר לליכוד ונבחר מחדש לכנסת.

בבחירות 2012 הוא נבחר בפריימריז בליכוד למקום לא ריאלי, אך ב-2015 יו"ר הליכוד בנימין נתניהו שריין אותו ברשימה והוא חזר לכנסת כחבר כנסת בכנסת ה-20. בבחירות לכנסת ה-21, 22, ו-23 החליט שלא להתמודד ברשימת הליכוד, ואף הודיע כי לא יצביע למפלגה, ולקראת הבחירות האחרונות שב לפוליטיקה והצטרף לסער ולתקווה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully