וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

"שתקבלו סרטן ותגמרו מרוחים על הכביש": שב"כ חקר מכתבי איומים שנשלחו לליהיא לפיד

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 18:45

כמה מיילים שכוללים גידופים, קללות ואיומים על משפחת לפיד נשלחו לכתובת המייל של אשת ראש הממשלה: "בקרוב בלוויות שלכם, תישרפו כל משפחת לפיד לדורותיהם בעודכם בחיים". הגורם ששלח את המיילים אותר והוזהר, והנחיות אבטחה הועברו ליחידה האחראית על אבטחת בני המשפחה

אילנה ספורטה הואשמה שסחטה באיומים את בנט/צילום: יותם רונן

בלשכת ראש הממשלה פנו בשבועות האחרונים לשב"כ בבקשה לחקור איומים שהתקבלו על רעיית ראש הממשלה ליהיא לפיד בדואר אלקטרוני אנונימי - כך נודע לוואלה!.

מדובר במספר מיילים שנשלחו החודש מאותה כתובת, שכוללים גידופים, קללות ואיומים על לפיד ובני משפחתה. לפי גורמים במשרד רה"מ, הפנייה טופלה על ידי שב"כ, והגורם ששלח את המיילים אותר והוזהר. הם הוסיפו שנקבע כי רמת האיום נמוכה והנחיות אבטחה הועברו בהתאם ליחידת מגן, שאחראית על אבטחת אשת ראש הממשלה.

"מודה שמעבר לזעזוע ולפגיעה האישית, זה שובר לב לאן ההסתה והפילוג מגיעים - נורא ומפחיד", מסרה ליהיא לפיד בעקבות הפרסום בוואלה. "זו עוד תזכורת למה על כולנו למצוא את המאחד והמחבר".

מיילים שנשלחו לליהיא לפיד, אשת ראש הממשלה. ללא, מערכת וואלה!
הגורם ששלח את המיילים אותר והוזהר. מתוך המיילים/מערכת וואלה!, ללא
מיילים שנשלחו לליהיא לפיד, אשת ראש הממשלה. ללא, מערכת וואלה!
הנחיות אבטחה הועברו ליחידת האבטחה. מתוך המיילים/מערכת וואלה!, ללא

בחודש שעבר התקבל במייל של ליהיא לפיד דואר אלקטרוני שייחל למשפחת לפיד לגמור "מרוחים על הכביש" וסרטן עם "גרורות במוח": "איך זונה כמוך וכלב כמו בעלך הגיעו למעמד כזה", נכתב בכותרת המייל, שנשלח לאחר שאחיה הבכור של לפיד, דדי מן, הלך לעולמו ממחלת הסרטן.

"לסרטן של יואבי גרורות במוח ללא מזור, לעגל המכוער ולכלבה של אשתו. שיעלי, את, יאיר ושולמית תגמרו כמו אחותו הכלבה. מרוחים על הכביש ושכל משפחת מן ימח שמה וזכרה, הורים, אחים, אחיינים, יתחילו כימו והקרנות אלימים ללא מזור. שמהשבעה של אחיך תעברו לשבעה הבאה - כימו הקרנות ללא מזור. לכל משפחת מן ולפיד מגדול עד קטן אמן ואמן".

כמה ימים לאחר מכן הגיע מייל נוסף מאותה כתובת, שגידף את חברי משפחתו וילדיו של לפיד במילים דומות. "סרטן חשוך מרפא ליואב ואשתו גרורות בעמוד השידרה עם כימו לליאור ויעל ותאונת דרכים, שתגמרי כמו אחותו הכלבה של יאיר עוד השבוע". המייל ייחל גם לאחותה של לפיד ומשפחתה "שיגמרו כמו אחותו הכלבה של יאיר על הכביש וליאיר הבן של הזונה של הנאצים יהיה לה סרטן. שלומית ויאיר מנגלה יהיה לו סרטן בעיניים ואמן ואמן כל יום מתפללות על זה בקרוב בלוויות שלכם תשרפו כל משפחת מן ולפיד לדורותיהם בעודכם בחיים".

יאיר וליהיא לפיד מחוץ לביתם. בן קלמר, פלאש 90
גידופים קללות ואיומים. יאיר וליהיא לפיד/פלאש 90, בן קלמר

לפני כחודשיים הוגש כתב אישום נגד אילנה ספורטה חניה, פעילה פוליטית, בגין סחיטה באיומים של ראש הממשלה דאז, נפתלי בנט, והחזקת ונשיאת נשק. ספורטה, תושבת אשקלון בת 64, הכינה שני מכתבי איומים: את המעטפה הראשונה מיענה בכתב ידה לגילת בנט, ושלחה למכללה ברעננה בה היא עובדת, כשבתוך המעטפה היא הניחה שמרדף ובו כדור חי בגודל 5.56 מ"מ ודף נייר ובו המלל המודפס: "זה הכדור שיפגע בבטן הרכה שלך נפתלי בנט ויפגע היישר ביוני בנט אם לא תתפטר". את המעטפה השנייה מיענה בכתב ידיה ליוני, בנו של בנט, ושלחה לבית המשפחה ברעננה. בתוך המעטפה הזו הניחה כדור באותו הגודל, ודף נייר ובו המלל המודפס: "זה הכדור שיפגע וינטר את גילת שלך הנוכלת או אותך נפתלי בנט נוכל תתפטר עצה לך".

ספורטה היא פעילה פוליטית, המרבה לפרסם ברשתות החברתיות פרסומים פוליטיים, ולהשתתף בהפגנות ומחאות פוליטיות. בחודשים שלפני פרסום המכתבים היא הרבתה לפרסם ברשתות החברתיות פרסומים בגנות בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully