וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

יכנס למצעד? סליחה, לרשימה: שיר הבחירות של מועמד הליכוד שורף את הרשת

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 20:07

בוריס אפליצ'וק, פעיל המפלגה שכעת ממוקם במקום ה-40 ברשימתה, הוציא שיר חדש המעודד את בחירתו לפריימריז המפלגה. בעקבות השיר נזכרנו בלהיטים הישנים והמוכרים של המפלגה, בהם "יאללה פוטין יאללה טראמפ", ו"לכי תספרי לכולם שאת מירי רגב"

אל מצעד הפזמונים של הליכוד הצטרף היום (שני) בוריס אפליצ'וק, מועמד לרשימת המפלגה, עם שיר חדש שפרסם לקראת הפריימריז. אפליצ'וק, ששובץ בעבר במקום ה-40 ברשימת המפלגה, היה אחד ממובילי הפגנות התמיכה בבנימין נתניהו, ונגד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות והתובעת בתיקי נתניהו, ליאת בן ארי.

זוהי לא הפעם הראשונה ששירים של הליכוד זוכים לתשומת לב ציבורית. בדצמבר 2020 הוציא ראש המפלגה דואט משותף יחד עם הזמרת עדן בן זקן קאבר לשיר המפורסם "יש בי אהבה". הפרויקט יצא לכבוד חנוכה ומטרתו הייתה לגייס כספים לעמותת "כן חזקו" לטובת סיוע לקשישים.

בבחירות לכנסת ה-22 בשנת 2019 הוציאה מפלגת הליכוד שיר תעמולה, אותו שר הזמר מאור אדרי בליווי קלפי מושקע, בשם "להיט. חזק. מצליח.". השיר זכור בעיקר עקב פזמונו הידוע "יאללה פוטין יאללה טראמפ, עלו אלינו לירושלים". אולם, מאז כתיבת שורות אלו הורה וולדימיר פוטין על פלישה באוקראינה והכריז נגדה מלחמה, ודונלד טראמפ הפסיד בבחירות לנשיאות, וכעת נחקר על מעורבותו במתקפה על הקפיטול בשישה בינואר.

עוד שיר ידוע לא פחות הוא הלהיט המפאר את חברת המפלגה ושרת התרבות לשעבר מירי רגב, אותו שרה הזמר סיון גור. השיר פורסם עם כניסתה של רגב לתפקיד שרת התרבות, שהיה מלווה בביקורת לא קלה מאמנים רבים בתעשייה.

אולם, כמה אומנים רצו להביע את תמיכתם בשרה החדשה, והקליטו עבורה את השיר. האומנים הסבירו כי
כי "לאור ההסתה וחוסר פרגון של קומץ אמנים נגד שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, התאחדו כמה שכן תומכים בשרה ובדרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully