וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

רם בן ברק: "אנחנו מבינים שלנתניהו יש בעיות נפשיות כאלו ואחרות"

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, וחבר מפלגתו של ראש הממשלה, תקף את יו"ר האופוזיציה: "שמחתי לראות שבצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד". בהמשך, הוא התנצל: "ההתבטאות אינה במקומה"

בווידאו: ריאיון של ח"כ רם בן ברק לרדיו קול רגע בו הוא תוקף את נתניהו - "יש לו בעיות נפשיות"/צילום: חיים צח/לע"מ, ראובן קסטרו ויונתן זינדל/פלאש 90

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק (יש עתיד), אמר היום (ראשון) על יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כי "אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות". הוא אמר את הדברים אחרי פגישת עדכון ביטחוני שקיים נתניהו עם ראש הממשלה יאיר לפיד, יו"ר מפלגתו, אחרי שסירב עד כה להתייצב לפגישות עדכון ביטחוני כמתחייב בחוק.

"שמחתי לראות שבצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד ובצד השני יו"ר האופוזיציה נתניהו", אמר בן ברק לרדיו "קול רגע". "זה מאוד הרגיע אותי. זה האיש".

פגישת לפיד נתניהו בקרייה 7 באוגוסט 2022. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
לפיד ונתניהו בפגישת העדכון הביטחוני, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בהמשך, בן ברק התנצל. "‏ההתבטאות שלי כי אי-התייצבותו של ראש האופוזיציה ‎נתניהו לפגישות עדכון עם רה"מ לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל", כתב בטוויטר.

בסיום הפגישה בקריה בתל אביב אמר נתניהו "אני נותן גיבוי מלא לממשלה לצד כוחות הביטחון. קיבלתי עדכון מפורט ושמעתי את הדברים בקשב רב. נתתי מניסיוני כמה עצות לגבי תחומים שונים ואני חושב שהן יכולות להועיל מאוד למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully