וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

חשבון הווטסאפ של איימן עודה נפרץ - הודעת תומכות בישראל נשלחו בשמו

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 21:49

בהודעה שנשלחה בשמו של יו"ר הרשימה המשותפת, נכתב כי "אין דבר כזה פלסטין" לצד דגלי ישראל. הודעה דומה הופצה בקבוצות השונות

חשבון הווטסאפ של איימן עודה נפרץ. ללא, צילום מסך
חשבון הווטסאפ של איימן עודה נפרץ/צילום מסך, ללא

חשבון הווטסאפ של יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, נפרץ היום (ראשון). לאחר הפריצה, הודעות שתומכות בישראל נשלחו בשמו לתפוצת הקבוצות שהוא חבר בהן, ובהודעה הופיעו דגלי ישראל לצד הכתובת "אין דבר כזה פלסטין" באנגלית.

איימן עודה בהגשת המלצות הרשימה המשותפת לנשיא ריבלין. ראובן קסטרו
יו"ר הרשימה המשותפת. עודה/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר תקף עודה בחריפות את יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, וכינה אותו "ערבי מחמד" בשל שיתוף הפעולה שלו עם ממשלת בנט-לפיד. באירוע שבתרבות בבאקה אל-גרבייה עודה אמר כי "הגיע פלסטיני שמוכן להודות שמדינת ישראל תישאר יהודית ולקרוא למדינות ערב לעשות שלום ונרמוליזציה ולעקוף את הבעיה הפלסטינית, מה יותר נוח ליהודים מאשר ערבי מחמד כזה?".

"הם חיפשו ערבי כזה מאז תקופת המשטר הצבאי, ערבי כזה שאפשר לחיות איתו ולהגיד מילים יפות כמו 'מנהיג אמיץ'", עודה אמר והמשיך, "אנחנו לא מקבלים את זה. אנחנו בני הארץ הזו, אנחנו רוצים שלום ושוויון בין יהודים לערבים - מדינה לצד מדינה ושוויון זכויות מלא בין האזרחים".

עודה ביקר את ממשלת בנט-לפיד וערער על ההישגים שלכאורה הביאה עבור החברה הערבית. "זו ממשלה ימנית", טען. "הפגיעה בירושלים המזרחית הייתה חסרת תקדים מאז 67', גם במסגד אל אקצא, הריסת בתים בנגב והמתקפה המשטרתית בנגב הייתה חסרת תקדים מאז סיום המשטר הצבאי, מספר הנרצחים במגזר השנה זהה לחלוטין למספר הנרצחים בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully