וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

אחרי המבצע בעזה: לפיד מתחזק בסקרים, נתניהו נחלש

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 10:58

מסקרי הערוצים עולה כי יש עתיד בהנהגת ראש הממשלה לפיד מתחזקת במנדטים, בעוד שהליכוד יורד. לאף אחד מהגושים אין 61, ורק בסקר אחד שקד והנדל עוברים את אחוז החסימה

בווידאו: ראש הממשלה, יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ בהצהרות משותפות לתקשורת/צילום: לע"מ

מפלגת "יש עתיד" בהנהגת ראש הממשלה יאיר לפיד מתחזקת לאחר המבצע ברצועת עזה - כך עולה משלושה סקרים שפורסמו הערב (שני) בערוצי הטלוויזיה. מנגד, הליכוד וגוש המפלגות התומכות בבנימין נתניהו נחלשות. לאף אחד מהגושים אין 61 מנדטים, בעוד שמפלגתה של איילת שקד, "הרוח הציונית", עוברת את אחוז החסימה רק בסקר אחד.

לפי הסקר של חדשות 12, הליכוד מקבלת 34 מנדטים, יש עתיד 24 מנדטים, כחול לבן-תקווה חדשה 12 מנדטים, הציונות הדתית 10 מנדטים, ש"ס 8 מנדטים, יהדות התורה 7 והרשימה המשותפת 6. רע"ם, העבודה וישראל ביתנו עם 5 מנדטים כל אחת, ומרצ זוכה ב-4 מנדטים בלבד. הרוח הציונית בהנהגת שקד ויועז הנדל, שלא התחייבה שלא לשבת עם נתניהו או עם לפיד, מקבלת רק 2.1%, מתחת לאחוז החסימה.

מבחינת חלוקה לגושים, גוש נתניהו עם 59 מנדטים, מרחק של 2 מנדטים מהרוב הדרוש להקמת קואליציה, וגוש לפיד עם 55.

פגישת לפיד נתניהו בקרייה 7 באוגוסט 2022. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
קרב בין גושי. לפיד ונתניהו בפגישה בקריה, השבוע/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בסקר שפורסם בכאן קיבלה מפלגת הליכוד 33 מנדטים, ירידה של 2 מנדטים בהשוואה לסקר הקודם, בעוד שיש עתיד התחזקה במנדט וקיבלה 23 מנדטים. גם בסקר זה, לגוש נתניהו יש רק 59 מנדטים, 2 פחות מה-61 הנכספים. כחול לבן-התקווה החדשה מקבלת 12 והציונות הדתית מתחזקת במנדט, וזוכה ב-11, ש"ס נותרת עם 8 מנדטים, יהדות התורה עם 7, הרשימה המשותפת עם 6, ישראל ביתנו עולה במנדט ל-6 מנדטים, העבודה יורדת באחד ל-5 מנדטים, כמו מרצ, ורע"מ נותרת עם 4 מנדטים. הרוח הציונית לא עוברת את אחוז החסימה, עם 2.1% מקולות הנשאלים.

בסקר שפורסם בערוץ 13, גוש נתניהו נחלש ב-3 מנדטים ויורד ל-59, כש-4 מנדטים תלויים בשקד ובהנדל שעוברים את אחוז החסימה. לפי הסקר, הליכוד זוכה ב-34 מנדטים, יש עתיד ב-22 מנדטים,
הציונות הדתית וכחול לבן-תקווה החדשה עם 11 מנדטים כל אחת, ש"ס ויהדות התורה עם 7 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 6, העבודה וישראל ביתנו עם 5, ומרצ ורע"מ עם 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully