וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

ח"כ פטין מולא: בליכוד לא רוצים מיעוטים, הדרוזים יתחשבנו עם המפלגה

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 8:19

הח"כ הדרוזי שבר עוצר ריאיונות שהטיל נתניהו ומתח ביקורת על מפלגתו בריאיון ל-103: "מי שלא רוצה אותך, למה שתרצה אותו?". והוסיף: "לא קרה בתולדות הליכוד שאין מועמד מהעדה הדרוזית"

בווידאו: הפריימריז בליכוד - המתפקדים בוחרים בין 110 מתמודדים/צילום: רוני כנפו, שלומי גבאי, יותם רונן ואורי סלע, עריכה: גלעד מן מנהיים

25 אחוזים מקולות הפריימריז בליכוד כבר נספרו, ועל פי המגמה העולה מהן, העשירייה המובילה במפלגה בבחירות הקרובות, אחרי נתניהו, היא יריב לוין, אלי כהן, יואב גלנט, דודי אמסלם, אמיר אוחנה, ניר ברקת, יואב קיש, מירי רגב, מיקי זוהר וישראל כץ.

חבר הכנסת פטין מולא שוחח עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103 והביע את דעתו על התוצאות בשלב זה. "הלכתי לישון בשעה שלוש לפנות בוקר אחרי ארבעה ימים, הקרב לא היה פשוט. אני לא מעודכן בשום רשימות, בואו נחכה לתוצאות הסופיות לקראת הצהריים או הלילה, חבל שכל הקרב שהיה וכל המערכה הזו רשימות חיסולים, זה לא הליכוד שאני מכיר".

בהמשך, הוסיף: "הקרב שהיה במערכה הזו, אני שנים מכיר את הליכוד, לא היה דבר כזה. אף אחד לא יכול להגיד לי שהוא רוצה לחסל אותי, לא עשיתי שום דבר רע, החזרתי את המצביעים מקרב בני המיעוטים לליכוד. אין צדק, התנהלות בית הדין של הליכוד, זה לא בית דין, אלו אנשים שעשו סיכול ממוקד של מועמדים. אני מדבר על התנהלות המנגנון. אני מכבד כל החלטה ואת החלטת הבוחרים של הליכוד. איפה שאהיה ממוקם, אני מקבל את התוצאה ברוח טובה. הייתי נאמן למפלגה, לראש המפלגה, לחברים שלי. הייתה פגיעה מאוד משמעותית בדרוזים ובמיעוטים, הבטחת ייצוג היא של כל המיעוטים, כנראה שלא רוצים את המיעוטים בליכוד, אדרבא".

"אני חושב שהדרוזים והמיעוטים יתחשבנו עם הליכוד", טען ח"כ מולא בסיום השיחה, "זה הפסד גדול של הליכוד, מנדט או מנדט וחצי וזה חבל. הקול הדרוזי יכריע מי יהיה רה"מ, זה דבר מאוד מסוכן שלא יעלה על הדעת, לא ייתכן שיש מפלגה כל כך דמוקרטית ואהובה על הדרוזים והמיעוטים שאין בה נציג. בכנסת ה־24 הצלחתי להגיע ל־12 אלף קולות מהדרוזים, זה דבר שלא קרה. שיצליחו, לפי דעתי נתניהו צריך לעשות חשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully