וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

ליברמן השיק את קמפיין ישראל ביתנו: "ממשלת השינוי תמשיך להנהיג את ישראל"

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 13:48

לדברי ליברמן, הוא מעוניין להעביר את הוויכוח מהפרסונלי אל עבר האידאולוגי, אך הבהיר שלא יישב עם נתניהו - גם אם יהיה שר קליטה. הוא הדגיש את הצורך שבהתאמת חוק הלאום למיעוטים שמשרתים בצבא, ואמר כי בכוונתו לקדם חוק שיאפשר להדיח את יו"ר הכנסת רק ברוב של 90 קולות

יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, השיק היום (ראשון) את קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו. "אני בטוח שגוש השינוי ימשיך להנהיג את מדינת ישראל וירכיב את הממשלה הבאה", אמר, וחזה שהמפלגה תזכה לשמונה מנדטים בבחירות הקרובות. "אנחנו רוצים להעביר את הוויכוח של המפלגות מהפרסונלי אל עבר המישור האידאולוגי", הבהיר. בדבריו הדגיש את הצורך שבהתאמת חוק הלאום למיעוטים שמשרתים בצבא.

"כשהלכנו לבחירות התחייבנו שנקים ממשלה בלי החרדים ובלי נתניהו וניקח את תיק האוצר - עמדנו בשלושת היעדים. אני רוצה להבהיר על מה אנחנו נלחמים בבחירות האלה - יציבות שלטונית, ביטחון אישי, חיזוק הכלכלה וצמצום פערים".

אביגדור ליברמן באירוע השקת קמפיין מפלגת ישראל ביתנו. מלון סי הוטל, נווה אילן, 14 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
ליברמן בהשקת קמפיין ישראל ביתנו, היום/ראובן קסטרו

"כשאני אומר יציבות שלטונית אני מתכוון להציע את חוק יו"ר הכנסת שאומר שאי אפשר להדיח את יו"ר הכנסת בלי 90 קולות", הסביר. "אנחנו הפוליטיקאים נכשלנו, אנחנו גוררים את ישראל למערכת בחירות חמישית בשלוש שנים. הצעת החוק תאפשר למי שהרכיב ממשלה לשרוד לפחות שנתיים כי על מנת להפיל את הממשלה יצטרכו רוב של 90 ח"כים להחליף את יו"ר הכנסת". ליברמן הבהיר כי אין סיכוי שישראל ביתנו תשב תחת נתניהו. "יתירה מזאת", הוסיף, "גם אם תהיה אופציה להרכיב ממשלה בצורה כזאת או אחרת ונתניהו ירצה להיות שר הקליטה - לא נשב איתו".

לדברי ליברמן, "מאז 1996 מעולם לא הייתה ממשלה שהצליחה בשנה אחת לעשות כל כך הרבה. יחד עם זאת, היו דברים שלא הספקנו כמו למשל בתוכנית הדיור. גם לפני שנפתלי בנט התפטר הכנתי תקציב מדינה. התקציב זה לא מספרים, אלא תוכנית עבודה עם סדר עדיפויות ברור. אני הגדרתי שהדבר הראשון הוא ביטחון אישי והחזרת משילות. הכוונה לגייס 3000 שוטרים בלי להגדיל את הסד"כ של משטרת ישראל. כל הדיבורים על משילות הם דיבורי סרק. גיוס של השוטרים בשנה הראשונה יעלה 700 מיליון שקלים ואחר כך 400 מיליון שקלים בשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully