וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

78 ימים לבחירות: הפודקאסטים שיכינו אתכם לקלפי

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 15:40

רדיו 103fm משיק היום שלושה פודקאסטים פוליטיים לקראת הבחירות החמישיות: איתן כבל וברק סרי יחזרו לסיפורים הגדולים של המפלגות שרצות בבחירות; חיים לוינסון בשיחה פתוחה עם מגישות ומגישי התחנה; ואיך לא? גם ינון מגל ובן כספית יריבו - על האוזניים שלכם

נתניהו, לפיד. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
נתניהו ולפיד/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

רדיו 103fm משיק היום (שני) שלוש סדרות פודקאסטים בנושאים פוליטיים, שילוו את השבועות הקרובים לקראת ההליכה אל הקלפיות בבחירות הקרובות, בעוד 78 ימים.

איתן כבל וברק סרי, מגישי הפינה הפוליטית היומית בתוכנית 'שבע תשע', יובילו את סדרת הפודקאסטים "היינו שם". כבל, חבר כנסת לשעבר, וסרי, המשמש יועץ תקשורת ויועץ אסטרטגי, מכירים את המערכת הפוליטית לפני ולפנים. בסדרת הפודקאסטים החדשה יחזרו השניים אל הרגעים הדרמטיים בהיסטוריה של כל אחד מהשחקנים הבולטים במגרש הפוליטי של היום, ויבינו כיצד אלה עיצבו את מעמדם לקראת הסבב הנוכחי של הבחירות. כבל וסרי מדברים על אירועים שראו בעיניהם ושמעו באוזניהם, וההתבוננות שלהם מלווה בהרבה סיפורים אישיים, של מי שהפוליטיקה הישראלית לא זרה להם.

העיתונאי חיים לוינסון, המגיש ב־103fm, יפגוש את העיתונאיות והמראיינים הבולטים בתחנה, לשיחה מעמיקה, אחד על אחד. המפגש בין השניים יביא צדדים חדשים ומרתקים של מי שלרוב נמצאים בעמדת המראיין, בדרך אל מערכת בחירות חמישית, כמעט ברציפות.

וגם: ינון מגל ובן כספית ישיקו פודקאסט חדש, שיביא מדי יום בחצי שעה מזוקקת את כל הריבים, העימותים, הוויכוחים, חילופי ההאשמות (וגם הבדיחות) בין השניים.

הפודקאסטים החדשים יועלו לערוצי הדיגיטל של התחנה, וניתן יהיה להאזין להם באתר וביישומון של 103fm, ברשתות החברתיות השונות, וגם באפליקציות הפודקאסטים המובילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully