וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

"קופץ למים הסוערים של הפוליטיקה": המצטרף החדש לרוח הציונית

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 19:41

אמיתי פורת, בנו של חנן פורת, ממייסדי מפעל ההתנחלויות, הודיע על הצטרפותו למפלגתה של איילת שקד. "צריך להשיב את הרוח המאחדת והמקרבת", אמר. שקד בירכה על הצטרפותו: "הוא לא מהמדברים - הוא מהעושים"

בווידאו: שקד והנדל חושפים את המקום השלישי ברשימת "הרוח הציונית"/מערכת וואלה

אמיתי פורת, בנו של חנן פורת, ממייסדי מפעל התנחלויות, הודיע היום (ראשון) על הצטרפותו למפלגתה של איילת שקד, הרוח הציונית, ויוצב במקום השלישי ברשימה. "אנחנו נדרשים להשיב את הרוח הציונית, את החלוציות, את ההתמודדות חסרת הפשרות עם האתגרים העומדים בפנינו ובפני מדינת ישראל ואת הרוח המאחדת והמקרבת", אמר.

אמיתי פורת, בן ה-50, נולד וגדל בכפר עציון שבגוש עציון שם חי גם היום. נשוי למיקי (מיכל), אב לארבעה ילדים. אמיתי חבר כפר עציון והקיבוץ הדתי, כיהן כמזכ"ל הקיבוץ הדתי בחמש השנים האחרונות, ומכהן כיום כיו"ר עמותת אלומה המלווה צעירים מכל גווני החברה הישראלית להכנה לשירות צבאי (בנות דתיות), הכנה וקבלה לעולם ההשכלה הגבוהה ולאחר מכן להשתלבות בתעסוקה.

שקד והנדל מציגים את הרכש החדש למפלגה אמיתי פורת 21 באוגוסט 2022. אבשלום ששוני, מעריב
אמיתי עם שקד והנדל. היום/מעריב, אבשלום ששוני
/

יו"ר המפלגה בירכה על הצטרפותו. "אמיתי מביא לרוח הציונית את אותה מעשיות של אביו. הוא לא מהמדברים - הוא מהעושים. אני מברכת אותו על ההחלטה לקפוץ למים הסוערים של הפוליטיקה", אמרה שקד. "אם יש משפט אחד שמגדיר את הכוח שלנו, זה המשפט שהפך לכותרת עלון השבת שהוציא לאור הרב חנן פרות: מעט מן האור- דוחה הרבה מהחושך".

מקום שני ברשימה יועז הנדל הוסיף: "אמיתי פורת הוא לוחם, חקלאי ומנהיג ציוני. הקיבוץ הדתי הוא סמל לכך ואמיתי שעמד בראשו כמזכ"ל. השורשים נטועים בבית אבא חנן פורת, אבל התוצאות הן מכוחו שלו. הוא מצטרף לרוח הציונית לא בגלל תפקיד או הבטחה מסוימת, אלא כי מגיע לציבור הזה פה, ייצוג ומקום במרחב הפוליטי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully