וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

עמיחי אליהו, בנו של הרב שמואל אליהו, מצטרף לבן גביר

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 20:36

אליהו ישובץ במקום ה-4 ברשימת עוצמה יהודית, שטרם ברור אם תרוץ לבד או יחד עם סמוטריץ'. בן גביר: "רגע היסטורי לציונות הדתית"

עמיחי אליהו מצטרף למפלגתו של בן גביר. באדיבות המצולמים
עמיחי אליהו ובן גביר חותמים על הצטרפותו לרשימה, הערב/באדיבות המצולמים

עמיחי אליהו, בנו של רבה הראשי של צפת שמואל אליהו, הודיע הערב (ראשון) על הצטרפותו למפלגת "עוצמה יהודית" בראשות ח"כ איתמר בן גביר. אליהו ישובץ במקום הרביעי ברשימה, שטרם ברור אם תתאחד בסופו של דבר עם מפלגת הציונות הדתית של בצאצל סמוטריץ'.

עמוד הבחירות של וואלה!

"מדובר ברגע היסטורי לציונות הדתית", אמר בן גביר, במהלך החתימה על הצטרפותו של אליהו לרשימתו. "הרב עמיחי אליהו הוא הנציג האותנטי של ציבור חובשי הכיפות הסרוגות והשקופות הנלחם למען הזהות היהודית, ממשיך את מסורת סביו ואביו באהבת ישראל לכל יהודי ויהודייה תוך חיבור אמיתי לעם ישראל".

אליהו אמר כי הוא "שמח בזכות שניתנה לי להיות שליח נאמן לעם ישראל" והוסיף כי הוא מאמין "שיש לנו בשורה גדולה לציבור בישראל, למען חיבור קהלים מכל החוגים והמגזרים שבאים להיכנס תחת הדגל של אהבת התורה, אהבת עם ישראל ואהבת ארץ ישראל".

לאחר החיבור של אמיתי פורת למפלגת הרוח הציונית של איילת שקד מוקדם יותר היום, החבירה של אליהו למפלגתו של בן גביר מהווה איתות משמעותי לסמוטריץ'. האחרון מתמהמה עם המשא ומתן והשבוע אף עורך פריימריז ברשימתו. אם בסופו של דבר יהיה איחוד בין המפלגות, שרצו יחד בבחירות הקודמות, יידחק אליהו למקום נמוך יותר ברשימה המאוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully