וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

יש עתיד והמחנה הממלכתי חתמו על הסכם עודפים

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 20:39

המפלגות של לפיד וגנץ חתמו על הסכם שמבטיח שסך הקולות של שתי המפלגות יחושב ביחד בקביעת המנדטים. המהלך עשוי להוות בעיה לליברמן, משום שכעת לא בטוח שלישראל ביתנו יהיה עם מי לחתום על הסכם דומה

יו״ר הקואליציה, ח״כ בועז טופורובסקי וח״כ איתן גינזבורג, במהלך חתימה על הסכם עודפים. באדיבות המצולמים
טופורובסקי וגינצבורג חותמים על הסכם העודפים. הערב/באדיבות המצולמים

נציגי יש עתיד והמחנה הממלכתי, בועז טופורובסקי ואיתן גינצבורג חתמו הערב (ראשון) על הסכם עודפים לקראת הבחירות לכנסת ה-25. "נעשה הכל כדי להקים ממשלה שתמשיך לעבוד בשביל הציבור", נמסר בהודעה המשותפת של המפלגות.

ההסכם בין יש עתיד והמחנה הממלכתי הוא הסכם העודפים הראשון שנחתם במערכת הבחירות החמישית. ההסכם מבטיח שסך הקולות של שתי המפלגות יחושב ביחד בקביעת המנדטים של המפלגות והחלוקה ביניהן נקבעת לאחר מכן לפי גודלן היחסי, באופן שנותן עדיפות למפלגה הגדולה.

חתימה על הסכם עודפים בין יש עתיד למחנה הממלכתי. יש עתיד, אתר רשמי
ההסכם על חתמו טופורובסקי וגינצבורג/אתר רשמי, יש עתיד
לפיד וגנץ. ללא, פלאש 90
ראשי יש עתיד והמחנה הממלכתי. לפיד וגנץ/פלאש 90, ללא

חתימת ההסכם בין יש עתיד למחנה הממלכתי עשויה לייצר בעיה לישראל ביתנו של אביגדור ליברמן. באופן מסורתי מרצ והעבודה חותמות על הסכמים אחת עם השנייה, ולפי המפה הפוליטית כרגע, לא בטוח שלישראל ביתנו יהיה עם מי לחתום על הסכם דומה.

זו הפעם הראשונה שיש עתיד והמחנה הממלכתי חותמות על הסכם עודפים אחת עם השנייה במהלך שאמור להביא למיצוי קולות בוחרי המרכז. בבחירות הקודמות יש עתיד חתמה על הסכם עודפים עם ישראל ביתנו, במקביל להסכם של תקווה חדשה של גדעון סער וימינה של נפתלי בנט. כחול לבן של בני גנץ חתמה על הסכם עודפים עם המפלגה הכלכלית של ירון זליכה, שלא עברה את אחוז החסימה ולכן כחול לבן לא קיבלה את קולותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully