וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

ח"כ קריב על הטענות נגדו ברשתות: "מתקפה שקרית - מנסים להלך אימים על נבחרי ציבור"

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 19:40

לאחר כ-3 ימי שתיקה, ח"כ קריב התייחס לדבריה העמומים של עו"ד כנרת בראשי בתכנית "הצינור". הוא הסביר כי מדובר ב"התנהלות מוכרת של צייצנים שטופי שנאה ונטולי רסן"

גלעד קריב בועדת החוקה על הגבלות הקורונה/ערוץ הכנסת

חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) התייחס הערב (ראשון) לראשונה לטענות העמומות נגדו ברשתות החברתיות. "מתקפת הציוצים השקרית והנבזית היא חלק מהתנהלות מוכרת של צייצנים שטופי שנאה ונטולי רסן המנסים להלך אימים על נבחרי ציבור", נמסר מטעמו של קריב לתוכנית "הצינור" ברשת 13.

בסוף השבוע טענה עורכת הדין כנרת בראשי, הידועה בתמיכתה במחנה הימין, כי יש לה מידע על קריב וצייצה בעמימות. "אני יודעת מה עשית לפני 19 שנה. זה היה בירושלים ואני יודעת", כתבה. "רק שתדע שאני יודעת". בראשי לא ציינה מאיפה הגיע אותו מידע שברשותה, או מה מהותו, והשאירה את הדברים בצללים.

הדבר לא מנע מעשרות גולשים לצייץ נגד חבר הכנסת, ולייחס האשמות חמורות. חלקם אף תהו מדוע לא הגיב במשך שלושת הימים שחלפו מאז פרסמה בראשי את הדברים. הערב, הוא שבר שתיקה, התנער מהאמירות וחתם: ""חבר הכנסת ימשיך לפעול במסירות ובמקצועיות למען אזרחי ישראל, ומתקפות אלו לא ירפו את ידיו".

עו"ד כנרת בראשי משיבה לציוץ של גלעד קריב בו חושפת אירוע שנוי במחלוקות של קריב לפני 19 שנה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הציוץ שעורר את הסערה/אתר רשמי, מתוך טוויטר

בפריימריז שנערכו במפלגת העבודה לפני כשבועיים קריב הוצב במקום השלישי ברשימה. קריב הודה למתפקדי המפלגה לאחר פרסום התוצאות ואמר כי "נעשה הכול כדי להגדיל את כוחה של מפלגת העבודה, ועל מנת להבטיח שישראל לא תנוהל על ידי קואליציה של קיצונים וקנאים. רשימת העבודה בכנסת ה-25 מייצגת את כל הערכים שלנו: ביטחון והסדר מדיני, צדק חברתי, חיים משותפים וחופש דת ומצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully